Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPublicitate REACŢIE. Centrul pentru Monitorizarea şi Combaterea Antisemitismului din România (MCA) transmite printr-un comunicat de presă că Radio România Cultural "a promovat imaginea Mişcării Legionare şi a mareşalului Ion Antonescu, ca entităţi care nu ar fi avut nici o legătură cu antisemitismul şi cu crimele comise împotriva evreilor", în cadrul emisiunii "Memoria Secolelor" din 17 august. "Solicitam Procuraturii Generale să se autosesizeze asupra încălcării legislaţiei în vigoare comisă în acest caz de postul de radio România Cultural", se arată în comunicatul remis HotNews.ro.
"În emisiunea 'Memoria Secolelor', cu Gabriela Vasilescu, difuzată pe data de 17 August 2013, postul de Radio România Cultural a promovat imaginea Mişcării Legionare şi a mareşalului Ion Antonescu, ca entităţi care nu ar fi avut nicio legătură cu antisemitismul şi cu crimele comise împotriva evreilor", informează Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea Antisemitismului din Romania (MCA).
POVEŞTILE TINERILOR PUBLICITARI. Alexandra Iordăchescu, Communications Manager Procter & Gamble Balkans la ageniţia Starcom MediaVest Group, povesteşte cum a intrat în publicitate. Interviul este parte a unei serii de poveşti spuse de tineri publicitari, găzduite de Forbes România.
Alexandra Iordăchescu: „Primul meu contact cu publicitatea a fost în timpul liceului. Aveam un abonament la British Council şi am descoperit secţiunea de „Advertising” a bibliotecii, mai exact o carte scrisă de David Ogilvy.
În timpul facultăţii, am continuat să citesc cărţi în domeniu, iar în anul IV am văzut un anunţ de angajare la Mindshare. Nu ştiam exact ce ar presupune să lucrez într-o agenţie de media, însă mi s-a spus că trebuie să-mi placă publicitatea şi Excel-ul.
Pasul cel mare a fost făcut când am venit la Starcom, unde am început să fac strategii de comunicare pentru Procter&Gamble. Era altceva, mult peste cifrele şi Excel-urile, care şi acum îmi plac”.
Alexandra Iordăchescu: „Dacă îţi faci jobul cu pasiune, succesul vine de la sine”
PUBLICITATE ŞI ELECTRICITATE. Bogdan Enoiu, seful McCann Worldgroup Romania, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare de pe piata locala, a preluat integral acţIunile Helios Strategia Franta, companie alături de care publicitarul a investit 4 milioane de euro într-un parc fotovoltaic în localitatea Buda, din judeţul Prahova.
Parcul fotovoltaic are o putere de 2,5 MW şi a fost pus în funcţiune în luna martie 2013.
Negocierea preluării procentului de 45% deţinut de Helios Strategia Franţa a durat peste şase luni.
Bogdan Enoiu, seful McCann Worldgroup, a preluat integral un parc fotovoltaic din Prahova
Trimite un comentariu