TVR VREA SĂ ÎNCHIRIEZE UN CAR DE TRANSMISIE HD CU CIRCA 130.000 DE EURO. Televiziunea Română (SRTV) vrea să închirieze un car TV de transmisie HD (High Definition) cu personalul aferent, pentru transmisia meciurilor pe care echipa Steaua Bucureşti le va juca în grupele Champions League, potrivit unei cereri de oferte publicate vineri în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP), scrie HotNews.ro. Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 129.990 euro.
Publicitate "Se solicită închiriere unui car TV de transmisie HD, cu personalul aferent, cu experienţă de minimum 2 ani pentru transmisiuni la standardele UCL şi a unui grup electrogen twin-pack pentru transmisiunile din UEFA Champions League”, se arată în caietul de sarcini.
În această ediţie a UEFA Champions League, România va fi reprezentată în faza grupelor de Steaua Bucureşti, care va juca în Grupa E.
TVR vrea să închirieze un car TV de transmisie HD, cu personalul aferent, pentru transmisia meciurilor pe care echipa Steaua Bucureşti le va juca în grupele Champions League/Valoarea estimată a contractului este de 129.990 euro
CÂT A CHELTUIT RMGC PE PUBLICITATEA TV ANUL TRECUT. Anul trecut, compania Roşia Montana Gold Corporation (RMGC) a cheltuit pentru campaniile publicitare pe televiziune aproximativ 550.000 de euro, potrivit estimărilor Forbes România, realizate pe baza costului pe punctul de audienţă (CPP) pentru fiecare staţie TV pe care s-au difuzat spoturile.
Forbes estimează că bugetul de publicitate obţinut de Pro TV prin difuzarea spoturilor RMCG (în funcţie de audienţa acestora) a fost de 210.000 euro.
Alte staţii mari care au difuzat publicitate pentru Roşia Montana Gold Corporation au fost: Antena 1 (93.500), Prima TV (44.600 euro), TVR 1 (13.000 euro) şi Acasă TV (51.600 euro).
Canalele de ştiri au atras următoarele bugete, potrivit estimărilor Forbes România: Antena 3 (57.000 euro), B1 TV (24.000 euro), România TV (11.800 euro) şi Realitatea TV (17.000 euro). RMGC a consumat publicitate şi pe OTV, cu un buget de aproximativ 10.300 euro.
Televiziunile pe care Roşia Montana Gold Corporation a consumat publicitate
CE MECIURI DIN LIGA A 2-A MAI ACHIZIŢIONEAZA TVR. Televiziunea publică, confruntată cu serioase probleme financiare, dă bani pentru meciurile unor echipe din Liga a 2-a. Reprezentanţii TVR au confirmat pentru HotNews.ro că până în acest moment instituţia a semnat un contract pentru difuzarea meciurilor echipei CSU Craiova şi că negociază cu alte trei cluburi, în timp ce media online vehiculează informaţia că ar fi fost încheiate acorduri şi cu alte două cluburi, Rapid şi SC Bacău. Atât CSU Craiova, cât şi Rapid şi Bacău sunt echipe aflate sub influenţa unor politicieni USL, scrie HotNews.ro.
Emil Hossu-Longin, coordonator interimar al Departamentului Emisiuni şi Ştiri Sportive TVR, a precizat pentru HotNews.ro că "până în acest moment, Televiziunea Română a semnat contract cu CSU Craiova". El spune că "negociem cu alte trei cluburi, dar nu putem divulga numele lor, fiind în discuţii". Contractul cu CSU Craiova a fost aprobat de Consiliul de Administraţie al TVR pe 21 august.
Bani de la Televiziunea publică pentru fotbalul din umbra USL: TVR achiziţionează meciurile unor echipe din Liga a 2-a
TVR SPUNE CĂ REFLECTĂ ECHILIBRAT SUBIECTUL ROŞIA MONTANĂ. TVR spune că respectă dreptul la opinie şi informare corectă al fiecărui cetăţean, prezentând în programele sale în mod echilibrat subiectul exploatării miniere de la Roşia Montană, scrie Mediafax, care citează un comunicat de presă.
În comunicat se mai spune că, potrivit monitorizărilor interne, Direcţia Ştiri şi redacţiile de Ştiri ale studiourilor teritoriale TVR au realizat şi difuzat, în perioada 27 august (data la care proiectul exploatării de la Roşia Montană a fost aprobat de Guvern) - 7 septembrie, peste 60 de materiale jurnalistice (ştiri, reportaje, emisiuni de dezbatere) prin care subiectul Roşia Montană a fost reflectat echilibrat.
În perioada monitorizată, echipa site-ului Televiziunii Române a realizat şi postat 24 de ştiri având ca subiect proiectul Roşia Montană, inclusiv protestul din faţa TVR din seara de 7 septembrie.
TVR spune că reflectă echilibrat subiectul exploatării miniere de la Roşia Montană
PONTA: TELEVIZORUL ÎI ÎNDEAMNĂ LA VIOLENŢĂ PE COPII. Premierul Victor Ponta a declarat, vineri, că siguranţa în şcoli trebuie să crească, el menţionând că "ce văd la televizor în fiecare zi copiii noştri îi îndeamnă la violenţă, agresivitate şi ură", relatează Mediafax.
"Nu vom putea niciodată să evităm absolut toate incidentele, până la urmă se întâmplă lucruri imposibil de prevenit sau de oprit, însă putem să oprim un fenomen care a evoluat în sens negativ în ultimii ani şi nu putem pur şi simplu să asistăm şi să spunem că: «Aşa e societatea noastră». E într-adevăr o societate mai agresivă, mai violentă. Ceea ce văd la televizor în fiecare zi copiii noştri îi îndeamnă la violenţă, agresivitate şi ură", a spus Ponta.
Ponta: Ce văd copiii noştri la televizor în fiecare zi îi îndeamnă la violenţă, agresivitate şi ură
CRITICI LA ADRESA FACEBOOK. Şase organizaţii care luptă pentru protejarea libertăţii pe internet şi-au exprimat îngrijorarea, într-o scrisoare transmisă autorităţilor americane, cu privire la faptul că Facebook foloseşte în scopuri publicitare datele personale ale utilizatorilor reţelei, fără a avea acordul acestora, scrie Mediafax.
Potrivit AFP, această practică "extinde foarte mult obiceiul utilizării informaţiilor personale în scopuri publicitare", au scris cele şase organizaţii într-o scrisoare adresată Federal Trade Commission (FTC), agenţia de protecţie a consumatorilor din Statele Unite ale Americii. Facebook, criticat pentru folosirea datelor personale ale utilizatorilor în scopuri comerciale
O FOST ANGAJATĂ BBC DESPRE CULTURA SEXISTĂ DE LA POSTUL BRITANIC. O fostă angajată a BBC a dezvăluit că serviciul public britanic de radio şi televiziune este departe de a fi un model de profesionalism şi de integritate, aşa cum este perceput în întreaga lume. Dincolo de recentul scandal legat de jaful care s-a făcut la BBC din banul public, urmare a salariilor compensatorii oferite în mod nejustificat mai multor manageri, între anii 2009 şi 2012, prezentatoarea de televiziune şi jurnalista britanică Selina Scott a scris un articol în „Daily Mail“ în care vorbeşte despre cultura sexistă ce domneşte în cadrul BBC, scrie Adevărul. Prezentatoarea a mai atras atenţia, în urmă cu câţiva ani, asupra faptului că puţine femei mai sunt promovate în cadrul BBC după ce trec pragul fatidic de 35 de ani.
Renumele BBC, ştirbit din nou: favoruri sexuale în schimbul promovărilor
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roGAFĂ ÎN PRESA DE STAT DIN CHINA. Internauţii chinezi au criticat, ieri, presa de stat din ţara lor, care a anunţat eronat că oraşul Istanbul a fost ales ca organizator al Jocurilor Olimpice de vară din 2020 şi că Tokyo, metropola care va găzdui de fapt competiţia, a pierdut cursa, scrie DailyBusiness.ro.
Agenţia China Nouă a anunţat, pe site-ul său, că la Buenos Aires a fost ales oraşul Istanbul de către Comitetul Internaţional Olimpic (CIO) pentru a găzdui JO. La rândul său, televiziunea de stat chineză a afişat pe ecran informaţia că oraşul Tokyo a fost eliminat din cursa în care s-au aflat şi Istanbul şi Madrid.
Aceste informaţii eronate au fost ulterior scoase de pe site, respectiv de pe ecran, însă duminică au continuat să facă obiectul unor comentarii acide.
Gafă în presă de stat din China: A anunţat eronat gazdă Jocurilor Olimpice 2020
Comentarii
Carele de reportaj sunt folosite pentru transmisii in direct de la diverse evenimente, intotdeauna dintr-o locatie externa, nu din studio.