Grupul slovac JOS Media House a vândut Euromedia Group, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de outdoor, în proporţie de 100% către un grup privat de investitori români, potrivit unui comunicat de presă al Euromedia Group.
Părţile au decis ca deocamdată să pătreze confidenţiale toate detaliile despre tranzacţie.
Vânzarea Euromedia Group a venit după ce în decembrie anul trecut slovacii de la JOJ Media House au achiziţionat EPAMEDIA, fostul acţionar direct al Euromedia Group, scrie Wall-Street.ro. Astfel, în mai puţin de un an Euromedia Group şi-a schimbat de două ori acţionariatul.
Grupul austriac Epamedia deţinea pe piaţa locală agenţiile Beta Cons şi Euromedia Group, însă de la începutul acestui an cele doua agenţii au fuzionat sub numele de Euromedia Group.
Euromedia Group SA are o reţea de 8.000 de panouri publicitare la nivel naţional şi 84 de angajaţi. Euromedia Group a avut afaceri de 7,56 milioane de euro anul trecut, cifra reieşind din fuziunea Beta Cons şi Euromedia.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu