Skip to main content

22 Octombrie. Câţi abonaţi au The Times şi The Sunday Times după introducerea sistemului de taxare online

 

the-times-ipad-app2-o

Publicitate

BILANŢ. Cotidianul britanic The Times şi suplimentul său de duminică, The Sunday Times, care, în 2010, au introdus taxe de acces pentru consultarea versiunilor lor online, au anunţat recent că au 150.000 de abonaţi la conţinutul lor digital, scrie Mediafax.

În plus, versiunile tipărite ale celor două publicaţii au în prezent 200.000 de abonaţi, cu 50.000 mai mult faţă de iulie 2010, când a fost introdus sistemul de taxare pentru consultarea versiunilor online ale celor două ziare, informează blog.wan-ifra.org.

Publicaţiile The Times şi The Sunday Times sunt editate de compania News UK, controlată de magnatul media Rupert Murdoch.
Câţi abonaţi au The Times şi The Sunday Times după introducerea sistemului de taxare pentru conţinutul online


EVOLUŢIE. Agenţia de publicitate Jazz Communication, o companie fondată anul trecut de Irina Pencea, Diana Benko şi Valentin Suciu, va avea anul acesta o cifra de afaceri în jurul a 1,1 milioane de euro, în creştere cu 10% faţă de 2012, au declarat oficialii agenţiei pentru Wall-Street.ro.

“Pentru noi, 2013 fost cu siguranţă mai stabil decât 2012. Dar asta este consecinţa directă a faptului că în 2012 a fost primul nostru an de activitate şi cel în care abia ne dumiream cum să ţinem barca pe apă. 2013 a fost un an al creşterii organice – ne-am dezvoltat mai mult în jurul clienţilor existenţi şi mai puţin din noi clienţi. Ne-am consolidat echipa pentru a fi pregătiţi tipului de proiecte ale clienţilor existenţi”, a afirmat Irina Pencea, partener al companiei.
Jazz Communication: 2013 a fost anul cresterii organice. Ne-am dezvoltat mai mult in jurul clientilor existenti decat a celor noi


PUBLICITATEA PE TV. În primele nouă luni ale acestui an, consumul de publicitate TV s-a ridicat la nivelul anului trecut, înregistrând o creştere uşoară de 1,8%. Compania Procter&Gamble a fost cel mai mare consumator de publicitate TV, fiind urmată de Unilever şi Orange, arată o analiză Forbes România.

Campaniile de publicitate pe piaţa TV au acumulat în primele nouă luni ale acestui an un volum de 1.310.594 puncte de audienţă pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), cu 1,8% mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. (Pe baza punctelor de audienţă, Gross Rating Points – GRP`30, clienţii publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)
Publicitatea TV s-a menţinut la nivelul anului trecut


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus