Skip to main content

28 Octombrie. YouTube pregăteşte canale pe bani. Vicom va lansa Paramount Channel inclusiv în România

 

Sursa foto: StirileProTv.ro
Sursa foto: StirileProTv.ro

Publicitate

PE BANI, DAR FĂRĂ PUBLICITATE. Site-ul YouTube, deţinut de grupul Google, plănuieşte să lanseze un serviciu muzical premium, prin intermediul căruia videoclipurile şi melodiile vor putea fi accesate în baza unui abonament, scrie Mediafax. Acest serviciu ar urma să fie lansat anul viitor, au declarat surse.

Acest nou serviciu de muzică nu va difuza publicitate şi le va oferi utilizatorilor posibilitatea să stocheze melodiile, pe care să le poată asculta chiar şi atunci când nu sunt conectaţi la internet.

YOUTUBE pregăteşte lansarea unui serviciu muzical cu plată


ÎNCĂ O TELEVIZIUNE DE FILME. Viacom a anunţat recent că va lansa în prima parte a anului viitor, inclusiv în România, o televiziune de filme cu denumirea Paramount Channel, bazată pe o selecţie din cele peste 2.000 de titluri din arhiva Paramount, având un public ţintă de 18-49 de ani, scrie Forbes România care citează Media Expres.

Potrivit detaliilor prezentate în cadrul unei întâlniri cu piaţa de cablu din România, organizată la 18 octombrie la Poiana Braşov de distribuitorul Tematic Cable, noua televiziune va difuza filme de toate genurile, inclusiv peste 150 din cele mai bune titluri Paramount din toate timpurile, filme de categoria „A" ale studiourilor majore americane din ultimii 20 de ani, dar şi filme europene.
Paramount Channel se lansează în prima parte a anului viitor


BANI DIN INDUSTRIILE CREATIVE. Industriile creative insemnau in jur de 7,2% din PIB-ul Romaniei de circa 131,8 miliarde de euro de anul trecut, in crestere de la 6% din PIB in 2009, a declarat Peter Barta, directorul general al Fundatiei Post-Privatizare (FPP), in cadrul Forumului National al Industriilor Culturale si Creative, scrie Wall-Street.ro.

Astfel, industriile creative au adus Romaniei anul trecut circa 9, 22 miliarde de euro, comparativ cu 2009 cand au insemnat in jur de 6,95 miliarde de euro din PIB-ul tarii de 115,9 miliarde de euro la acel moment.
Industriile creative se refera la domenii precum publicitate, arhitectura, arte si antichitati, mestesuguri, design, moda, film, video si fotografie, software, jocuri si publishing electronic, muzica si performing arts, publishing, televiziune si radio.
Barta, FPP: Industriile creative aduc 9,2 miliarde de euro Romaniei


VENITURI DIN TV. Viacom va înregistra cele mai mari venituri dintre toate grupurile de televiziune cu plată, în acest an, în Europa, pe următoarele locuri în acest clasament situându-se companiile Eurosport şi Discovery, potrivit unui studiu al Digital TV Research, citat de Mediafax.

Conform estimărilor din studiul Digital TV Research, Viacom va înregistra în acest an în Europa venituri de 749 milioane de dolari.
TOPUL grupurilor pay TV cu cele mai mari venituri din Europa


PUBLICITATEA ÎN ZIARE. Primele zece ziare naţionale care au atras cele mai mari volume de publicitate, în primele nouă luni ale acestui an, au vândut reclamă în valoare brută 29,8 milioane de euro (rate card), reprezentând 31% din totalul bugetului brut investit în presa scrisă, potrivit Forbes România.

Ziarele naţionale au publicat 11.487 machete publicitare, în perioada 1 ianuarie – 30 septembrie a.c., adică 17% din totalul inserţiilor apărute în print, conform studiului „Monitorizarea Investiţiilor în Publicitate" (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia.
Bugetele de publicitate atrase la nouă luni de ziarele naţionale


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus