Campania Zilele Sperantei (Days of Hope) în care oameni fără adapost au prezentat jurnalele meteo la Prima TV, în luna ianuarie acestui an, a fost premiată şi la Londra.
Saatchi & Saatchi a obţinut cinci premii pentru campania Days of Hope la cea de-a 28-a ediţie a festivalului London International Awards (LIA). Din totalul trofeelor câştigate, trei sunt de aur şi două de argint.
Marii câştigărori ai acestui festival sunt Ogilvy (Reţeaua anului - Network of the Year) şi McCann Melbourne (Agenţia anului la LIA), care a obţinut aproximativ 30 de de distincţii cu campania Dumb Ways To Die, realizată pentru o companie de trenuri din Australia.
Campania socială Days of Hope are la bază ideea creativă a Saatchi & Saatchi Berlin şi a fost implementată pentru prima data în România pentru organizaţia Samusocial Romania, în parteneriat cu televiziunea Prima TV. Campania a fost susţinută de Saatchi & Saatchi PR şi Newcast, divizie a Zenith Media România. Obiectivul campaniei a fost acela de a sensibiliza opinia publică cu privire la pericolele cu care se confruntă oamenii străzii pe timpul iernii.
În cadrul campaniei din ianuarie 2013, timp de 5 zile, 5 oameni ai străzii au prezentat buletinul meteo la Prima TV în cadrul jurnalului Focus, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
La nivel internaţional, campania a fost implementată în mai multe ţări precum Germania, Polonia, Elveţia, Rusia, Serbia.
Campania Days of Hope a mai fost premiată anul acesta cu Aur, Argint şi Bronz la festivalurile: CLIO Awards (Aur şi Argint), New York Festivals (Aur şi Bronz), Cannes (Argint şi Bronz) şi Golden Drum (Aur).
Cele mai recente premii câştigate de această campanie, la Londra
Trofeele câştigate, pe categorii:
- Categoria Integration - Argint
- Non Traditional - Branded Content - Aur
- Non Traditional - Guerilla marketing - Aur
- Non Traditional - Live Events - Beyond Advertising - Aur
- Innovative Use of TV/ Cinema/ Online Film - Argint
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei din România:
- Saatchi & Saatchi: Johan Ohlson (Executive Creative Director), Laura Iane (Creative Group Head), Marius Tianu (Creative Group Head), Catalin Rulea (Creative Group Head).
- Saatchi & Saatchi PR: Larisa Petrini (Managing Partner), Ramona Dumitru (Business Unit Director), Antonia Tucheac (Corporate Communications Officer).
- Newcast, divizie a Zenith Media Romania: Camelia Balinca, Head of Newcast în România.
Citeşte şi:
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii