Skip to main content

A treia semifinală Românii au talent: Pro TV a fost pe primul loc, cu cea mai puţin urmărită ediţie din sezon

 
Romanii au talent Umbre
Romanii au talent Umbre

Romanii au talent Umbre

Publicitate

AUDIENŢE. A treia semifinală Românii au talent a menţinut Pro TV pe prima poziţie în audienţe, chiar dacă a fost cea mai puţin vizionată din acest sezon. Audienţa emisiunii de aseară a fost cu câteva sute de mii de telespectatori mai mică decât săptămâna trecută.

Pe intervalul emisiunii, şi celelalte posturi au avut cifre mai mici decât săptămâna trecută.

La nivel naţional şi la oraşe, audienţa emisiunii de pe Pro TV a fost de trei-patru ori mai mare decât următorul clasat pe interval, Kanal D. Diferenţa a fost mai mare pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

 NAŢIONAL. Emisiunea Românii au talent a fost urmărită, la nivelul întregii ţări, de aproape 2,7 milioane de români pe minut (faţă de 3,1 milioane săptămâna trecută).

Pe intervalul emisiunii, locul următor a fost al postului Kanal D, cu aproape 770.000 de persoane (postul turcesc avea un milion săptămâna trecută).

Pe a treia poziţie la nivel naţional a fost Antena 1, cu 463.000 de persoane.

URBAN. La oraşe, semifinala de pe Pro TV a fost urmărită de 1,36 milioane de telespectatori pe minut (săptămâna trecută erau 1,6 milioane). A urmat Kanal D, cu 450.000 de orăşeni, şi Antena 1, cu 265.000.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, distanţa dintre Pro TV  şi locul următor este mai mare: 770.000 de telespectatori la Românii au talent, faţă de 170.000 laKanal D.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 aprilie, pe intervalul Românii au talent (20.30-00.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.687.000 14.5 34.7
2 Kanal D 766.000 4.1 9.9
3 Antena 1 463.000 2.5 6.0
4 TVR 1 444.000 2.4 5.7
5 Antena 3 305.000 1.6 3.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.357.000 13.4 31.5
2 Kanal D 448.000 4.4 10.4
3 Antena 1 275.000 2.7 6.4
4 Antena 3 211.000 2.1 4.9
5 TVR 1 207.000 2.0 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV vineri, 25 aprilie, pe intervalul Românii au talent, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 770.000 15.1 37.8
2 Kanal D 172.000 3.4 8.5
3 Antena 1 166.000 3.3 8.1
4 Prima TV 105.000 2.1 5.2
5 TVR 1 59.000 1.2 2.9

 Vezi audienţa celei de-a doua semifinale live, de săptămâna trecută, AICI

 Vezi audienţa primei semifinale live, AICI

 Vezi audienţa ediţiei a opta AICI

 Vezi audienţa ediţiei a şaptea AICI

 Vezi audienţa ediţiei a şasea AICI

Vezi audienţa ediţiei a cincea AICI.

Vezi audienţa ediţiei a patra, AICI.

Vezi audienţa ediţiei a treia, AICI.

Vezi audienţa emisiunii la ediţia a doua, AICI.

Vezi audienţele emisiunii primei ediţii a sezonului, AICI.

Citiţi care au fost audienţele tuturor sezoanele Românii au talent, ediţie cu ediţie, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Expertul, Expertul,
    @paginademedia, Verificati cifrele! posibil sa fie ceva gresit. Comunicatul ProTV spune ca show-ul romaniiautalent difuzat in intervalul 20.29 - 00.20, a obtinut 17.2 rating cu 38,9% share, pe commercial, si 15.6 rating pe urban.
  • chira mihai chira mihai
    de ce nu face-ti un interviu mai larg cu lucia antal sau cu noul boss
    ar fi interesant ce spun mai ales acum ca sa apropie toamna
    despre juriul de la vocea noi emisiuni??!

Trimite un comentariu

sus