Skip to main content

Finala Ligii Campionilor, aproape un milion de români pe TVR 1

 

UEFA Champions League

Publicitate

Finala UEFA Champions League, dintre Real Madrid şi Atletico Madrid a fost urmărită doar pe TVR 1 de aproape un milion de români. Finala s-a văzut şi pe Dolce Sport, post la care s-au uitat până în 200.000 de români şi care a fost mai jos în clasament.

Meciul câştigat de Real Madrid a fost difuzat şi de Digi Sport, post pentru care nu sunt disponibile date de audienţă. Pe intervalul meciului, categoria Alţii (unde sunt incluse toate posturile nemăsurate, inclusive Digi) a fost pe prima poziţie în clasamentul audienţelor. Nu se poate spune însă câţi dintre telespectatori s-au uitat la Digi Sport şi câţi la alte canale nemăsurate.

CONCURENŢA. Pe intervalul meciului dintre Real Madrid şi Atletico Madrid, Antena 1 a avut două filme de acţiune, Nume de cod: Agentu' de serviciu (20.30 - 22.30) şi Cască ochii sau o-ncurci (22.30 - 00.30), iar Pro TV a difuzat tot două pelicule americane, Recompensă cu bucluc (20.30 - 22.45) şi Tranzit (22.45 - 00.30).

Cifrele de audienţă pe intervalul finalei Real Madrid – Atletico Madrid (21.45-00.20):

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 24 mai, pe intervalul partidei Real Madrid – Atletico Madrid, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr.persoane (rtg%) Share%
Altii 1.456.000 (7,9) 19,4
TVR 1 997.000 (5,4) 13,3
Pro TV 883.000 (4,8) 11,8
National TV 512.000 (2,8) 6,8
Antena 1 471.000 (2,5) 6,3
Antena 3 428.000 (2,3) 5,7
Dolce Sport 169.000 (0,9) 2,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 24 mai, pe intervalul partidei Real Madrid – Atletico Madrid, în mediul URBAN:

URBAN Nr. persoane (rtg%) Share%
Altii 985.000 (9,8) 22,8
Pro TV 554.000 (5,5) 12,9
TVR 1 489.000 (4,8) 11,3
Antena 1 285.000 (2,8) 6,6
Antena 3 260.000 (2,6) 6
National TV 179.000 (1,8) 4,2
Dolce Sport 80.000 (0,8) 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 24 mai, pe intervalul partidei Real Madrid – Atletico Madrid, pe segmentul COMERCIAL (18-49 de ani):

COMERCIAL Nr. persoane (rtg%) Share%
Altii 514.000 (10,1) 25,5
Pro TV 364.000 (7,1) 18,1
TVR 1 232.000 (4,6) 11,5

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus