AUDIENŢE. Antena 3 a fost cel mai urmărit post de ştiri aseară, după închiderea urnelor şi anunţarea rezultatelor de la exit poll-uri. Paginademedia.ro vă prezintă audienţele din primul sfert de oră după 21.00, dar şi de la dezbaterile care au urmat.
Intervalul 21.00-21.15
URBAN. La nivel urban, în primul sfert de oră după închiderea urnelor, Antena 3 a fost cel mai urmărit post TV, cu 860.000 de telespectaoti pe minut. Următorul canal de ştiri, România TV, era pe patru, cu aproape 300.000 medie. În top 10 au intrat şi B1 şi TVR 1.
Realitatea şi Digi 24 au fost pe locurile 14-15. Realitatea cu 53.000 de oameni, iar Digi 24 cu 48.000.
NAŢIONAL. Pe întreaga ţară, cel mai urmărit post TV în intervalul 21.00-21.15 a fost Kanal D, cu aproape un milion şi jumătate de români pe post. Antena 3 a fost pe poziţia a treia, cu peste 1,2 milioane. Următorul canal de ştiri, România TV, era văzut de 545.000 de români.
Dintre posturile de ştiri, cel mai slab în acest sfert de oră au stat Realitatea TV (107.000) şi Digi 24 (canalul RCS a fost pe locul 20, cu 58.000 de telespectatori).
Audienţa posturilor TV duminică, 25 mai, pe intervalul 21.00-21.15. Click pentru a mări:
Seara eurodezbaterilor la ştiri. Intervalul 21.00-00.00 a fost tot al Antenei 3
Prezentarea rezultatelor de la exit-poluri a fost urmată de dezbateri pe toate posturile de ştiri. Dintre canalele de ştiri, cel mai vizionar a fost Antena 3.
- La nivel naţional, Antena 3 a avut în intervalul 21.00-00.00 o medie de peste 1,1 milioane de români pe minut, faţă de 465.000 la România TV şi 331.000 la Realiatatea. Digi 24 a înregistrat până în 70.000 de români pe post.
- La oraşe, cele mai vizionate dezbateri au fost pe Antena 3 (aproape 770.000 medie). A urmat România TV (226.000), Realitatea (172.000), B1 (145.000) şi Digi 24 (56.000).
Audienţa canalelor de ştiri duminică, 25 mai, pe intervalul 21.00-21.15. Click pentru a mări:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii