Skip to main content

Discovery Networks gestionează vânzările de publicitate ale Eurosport în România

 
eurosportcolaj
eurosportcolaj

Colaj Prosport
Colaj Prosport

Publicitate

Discovery Networks Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa (CEEMEA), o divizie a Discovery Communications, a anunţat că gestionează vânzările de publicitate pentru canalul Eurosport în România.

Echipa Discovery România asigură vânzarea spoturilor standard, dar şi a pachetelor de sponsorizare pentru Barclays Premier League, oferindu-le clienţilor de publicitate ocazia de a se asocia cu unul dintre cele mai renumite evenimente sportive.

“Eurosport este o televiziune premium, care le oferă clienţilor de publicitate acces direct la publicul masculin up market, complementar profilului actual de audienţă al canalelor Discovery”, a declarat Dorota Zurkowska-Bytner, VP, Advertising Sales Development, Discovery Networks CEEMEA.

Echipa de vânzări din România a Discovery Networks gestionează vânzările de spoturi şi soluţii non-standard pentru Discovery Channel, TLC şi Animal Planet de mai bine de şase ani, iar acum Eurosport completează acest portofoliu. Canalul este prezent în ofertele tuturor operatorilor de cablu din România, oferind conţinut sportiv premium foarte divers, de la fotbal, tenis şi snooker, până la sporturile cu motor, cele de iarnă şi ciclism, inclusiv competiţii renumite precum Roland Garros sau Turul Franţei.

Eurosport este un canal din ce în ce mai urmărit în Romania, înregistrând o creştere de 33% a audienţei (public comercial, 18-49 de ani) în perioada ianuarie - iunie 2014, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Recent, finala feminină de la Roland Garros a generat audienţe record în istoria Eurosport, generând o cotă de piaţă de 18,21%. Astfel, Eurosport a fost al doilea cel mai urmărit canal din România la momentul respectiv.

În România, Eurosport a achiziţionat drepturile de transmisie pentru Barclays Premier League până în 2016, oferindu-le clienţilor de publicitate o şansă unică de a ajunge la publicul masculin. Având acum la dispoziţie experienţa echipei Discovery în solutii non-standard de publicitate, clienţii se vor putea asocia cu acest eveniment sportiv de renume prin campanii originale şi de impact.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • chira mihai chira mihai
    sper ca noua conducere sa aduca un manager bun care sa ridice audientele si un continut si mai bun sa aibe fotbal hambal in ultimi ani eurosport 2 a avut continut mai bun

Trimite un comentariu

sus