A cincea ediţie a emisiunii Poftiţi pe la noi, produsă de Mona Segall pentru Antena 1, a adus două vârfuri. A fost ediţia cu cea mai mare audienţă pe segmentul comercial. Şi la oraşe a avut cel mai bun rezultat de până acum, dar la o diferenţă foarte mică faţă de precedentul record.
La nivelul întregii ţări, emisiunea s-a menţinut în media de până acum.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Poftiţi pe la noi din data de 4 august (ediţia cu numărul 5):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, emisiunea Poftiţi pe la noi, cu Delia, Moroşanu, Daniel Buzdugan şi Roxana Ionescu, a fost văzută de 1,26 de milioane de români pe minut. Pe intervalul emisiunii, Antena 1 a fost pe prima poziţie, urmată de Pro TV, cu 1,1 milioane de telespectatori.
Pe acest target, cea mai vizionată emisiune Poftiţi pe la noi a fost pe 22 iulie (aproape 1,5 milioane de români pe minut).
URBAN. La oraşe, ediţia de aseară a fost urmărită de 846.000 de telespectatori pe minut, cu 1.000 mai mulţi decât vârful de până acum (înregistrat la ediţia din 22 iulie). Antena 1 a fost pe prima poziţie, având cu aproape 300.000 de telespectatori pe minut mai mulţi decât locul doi, Pro TV.
COMERCIAL. A fost cea mai vizionată ediţie Poftiţi pe la noi pe segmentul commercial: 541.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Antena 1 a avut primul loc şi pe comercial, fiind urmată de Pro TV, cu 290.000 de telespectatori pe minut.
Vârful de până acum al emisiunii Poftiţi pe la noi pe acest target a fost ediţia din 22 iulie (502.000 telespectatori pe commercial).
Audienţele posturilor TV luni, 4 august, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi, la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 1.266.000 | 6,8 | 16,7 |
Pro TV | 1.101.000 | 5,9 | 14,5 |
Antena 3 | 631.000 | 3,4 | 8,3 |
Kanal D | 569.000 | 3,1 | 7,5 |
TVR 1 | 330.000 | 1,8 | 4,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV luni, 4 august, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi, în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 846.000 | 8,4 | 19,6 |
Pro TV | 563.000 | 5,6 | 13 |
Antena 3 | 420.000 | 4,2 | 9,7 |
Kanal D | 317.000 | 3,1 | 7,3 |
Prima TV | 174.000 | 1,7 | 4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţele posturilor TV luni, 4 august, pe intervalul emisiunii Poftiţi pe la noi, pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|
Antena 1 | 541.000 | 10,7 | 29,1 |
Pro TV | 291.000 | 5,7 | 15,6 |
Prima TV | 109.000 | 2,2 | 5,9 |
Kanal D | 101.000 | 2 | 5,4 |
Antena 3 | 85.000 | 1,7 | 4,6 |
Comentarii