Skip to main content

GMP va gestiona creaţia Romtelecom şi Cosmote. Bugetul de media merge la Media Investment

 
Romtelecom
Romtelecom

Romtelecom

Publicitate

Agenţia GMP se va ocupa de serviciile de creaţie, iar Media Investment (The Group), de serviciile media pentru contul comun de publicitate al Romtelecom şi Cosmote. Agenţiile au semnat un contract pentru o perioadă de 2 ani, au anunţat reprezentanţii companiei de telecomunicaţii.

Agenţia GMP s-a clasat prima, în funcţie de următoarele criterii: abordare strategică şi creativă, răspuns rapid şi eficienţă. GMP va furniza servicii de advertising standard (strategie, creaţie, servicii clienţi, producţie de advertising) pentru întreg portofoliul de branduri al companiilor, pentru o perioadă de doi ani, au precizat reprezentanţii Romtelecom.

La pitch-ul pentru serviciile media au participat cinci agenţii, selectată fiind Media Investment, ca urmare a evaluării strategiei media, a instrumentelor şi metodelor propuse, precum şi a preţurilor.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Florin Florin
    Si pe celelalte agentii, Consiliul Concurentei le incalta cu 1 mil de euro amenda pentru practici anticoncurentiale?! HAhahahah, asta da umor, parca e desprins din Ionesco>
  • Ursulina Ursulina
    Oamenii sunt din ce in mai Frustrări. Nu știu sa piardă si de aceea poate si câștiga din ce. In ce mai greu....experiența evident:))
  • reporter reporter
    negruța, cum le știe ea... :) sau ți-a zis tenismanu?...
  • creola creola
    "La pitch-ul pentru serviciile media au participat un număr de cinci agenții, selectată fiind Media Investment, ca urmare a evaluării strategiei media, a instrumentelor și metodelor propuse, precum și a prețurilor." Da, clar, doar astea au fost motivele. Nu si pentru ca se stie ce combinatii fac Zoe sI Zoltan. Casa aia frumoasa din Creta doar nu o fi construita cu banii primiti de la Pro.

Trimite un comentariu

sus