AUDIENŢE. Meciul Steaua – Ludogoreţ (1-0) a adunat pe TVR 1 şi pe Dolce Sport peste un milion şi jumătate de români. Cei mai mulţi au fost pe TVR 1.
Partida a fost difuzată şi pe Digi Sport, post pentru care nu există date de audienţă. Totuşi, categoria Alţii (care include toate posturile nemăsurate, inclusive Digi Sport) a adunat pe intervalul meciului o audienţă consistentă, fiind peste canalele monitorizate pe toate targeturile.
Meciul Stelei (21.45-23.40) s-a intersectat cu emisiunea Poftiţi pe la noi (Antena 1), şi cu filmele Medalionul (cu Jackie Chan) şi Spartacus, pe Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă cifrele:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, partida a fost urmărită pe TVR 1 de 1,34 milioane de români pe minut. Postul public a fost pe prima poziţie între canalele monitorizate. Pe Dolce Sport s-au uitat peste 200.000 de români.
Pe întreg clasamentul, categoria Alţii a cumulat de la toate posturile nemonitorizate (inclusive Digi Sport), aproape 1,4 milioane de români. Cum categoria include mai multe canale, nu se poate spune câţi dintre aceştia s-au uitat la meciul de pe Digi.
URBAN. La oraşe, meciul a avut 616.000 de telespectatori pe TVR 1 şi 68.000 pe Dolce Sport (post care nu a prins top 10 la oraşe, fiind undeva pe locurile 14-15).
Postul public a fost depăşit de Antena 1, cu emisiunea Poftiţi pe la noi, produsă de echipa coordonată de Mona Segall.
COMERCIAL. Aproape 250.000 de telespectatori ai meciului de pe TVR 1 au fost din segmentul 18-49 de ani. Pe acest target, pe Dolce Sport erau 32.000 de telespectatori pe minut.
Audienţa posturilor TV, marţi, 19 august, pe intervalul meciului Steaua – Ludogoreţ, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Altii | 1.394.000 | 7.5 | 16.9 |
2 | TVR 1 | 1.344.000 | 7.3 | 16.3 |
3 | Antena 1 | 1.103.000 | 6 | 13.4 |
4 | Pro TV | 751.000 | 4.1 | 9.1 |
5 | Antena 3 | 680.000 | 3.7 | 8.3 |
6 | Kanal D | 411.000 | 2.2 | 5 |
7 | Prima TV | 219.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | Dolce Sport | 212.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Romania TV | 175.000 | 0.9 | 2.1 |
10 | TVR 2 | 168.000 | 0.9 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 19 august, pe intervalul meciului Steaua – Ludogoreţ, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Altii | 959.000 | 9.5 | 20.3 |
2 | Antena 1 | 630.000 | 6.3 | 13.4 |
3 | TVR 1 | 616.000 | 6.1 | 13.1 |
4 | Antena 3 | 492.000 | 4.9 | 10.4 |
5 | Pro TV | 306.000 | 3 | 6.5 |
6 | Kanal D | 245.000 | 2.4 | 5.2 |
7 | National TV | 113.000 | 1.1 | 2.4 |
8 | Prima TV | 102.000 | 1 | 2.2 |
9 | Disney | 100.000 | 1 | 2.1 |
10 | Acasa | 100.000 | 1 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 19 august, pe intervalul meciului Steaua – Ludogoreţ, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Altii | 436.000 | 8.7 | 21.3 |
2 | TVR 1 | 244.000 | 4.9 | 11.9 |
3 | Antena 1 | 358.000 | 7.1 | 17.5 |
4 | Pro TV | 193.000 | 3.8 | 9.4 |
5 | Antena 3 | 115.000 | 2.3 | 5.6 |
6 | Kanal D | 96.000 | 1.9 | 4.7 |
7 | Prima TV | 53.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Dolce Sport | 32.000 | 0.6 | 1.6 |
9 | Romania TV | 19.000 | 0.4 | 1 |
10 | TVR 2 | 29.000 | 0.6 | 1.4 |
Comentarii