AUDIENŢE. Findlanda - România, partidă difuzată de TVR 1 şi câştigată de români cu 2-0, a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare, dar rezultatele de audienţă au fost cu un milion de români sub performanţa disputei cu Ungaria. La meciul cu Ungaria se uitau peste 3,3 milioane de români.
Înainte de audienţele meciului, câteva date despre programele de aseară:
Meciul Findlanda - România a început la 21.50 şi s-a terminat la 23.40.
Pe prima repriză, s-a intersectat cu o parte din MasterChef, dar a fost peste show-ul de pe Pro TV. Astfel, pe jumătatea de oră cu care a fost la bătaie cu MasterChef (21.50-22.25), la meci se uitau 2,45 de milioane de români, dintre care 1,3 milioane din oraşe. La Pro TV erau 1,45 milioane de români, dintre care 800.000 din oraşe. MasterChef a fost însă pe prima poziţie pe tot intervalul de difuzare (20.30-22.25).
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul partidei de fotbal Finlanda - România, de pe TVR 1 (21.50-23.40):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Finlanda - România a fost urmărit, în fiecare minut, a aproape 2,4 milioane de români. După TVR 1, pe intervalul meciului a urmat Pro TV, cu 955.000 de telespectatori.
Sâmbătă, la meciul cu Ungaria, se uitau la TVR 1 peste 3,3 milioane de români
URBAN. La oraşe, meciul cu Finlanda a atras 1,3 milioane de telespectatori pe minut, urmat de Pro TV, cu 560.000.
La meciul cu Ungaria, de sâmbătă, erau pe TVR 1 aproape 1,9 milioane de orăşeni.
COMERCIAL. Pe targetul comercial, partida de pe TVR 1 a atras 636.000 de telespectatori (faţă de 770.000 cu Ungaria). Postul public a fost pe prima poziţie, urmat de Pro TV, cu 370.000 de persoane din acest target.
Audienţa posturilor TV, marţi, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
TVR 1
2.375.000
12.8
29
2
Pro TV
955.000
5.2
11.7
3
Kanal D
860.000
4.6
10.5
4
Antena 3
738.000
4
9
5
Antena 1
561.000
3
6.9
6
Prima TV
168.000
0.9
2
7
Antena Stars
165.000
0.9
2
8
Realitatea TV
148.000
0.8
1.8
9
B1TV
148.000
0.8
1.8
10
Romania TV
136.000
0.7
1.7
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), în mediul URBAN:
URBAN
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
TVR 1
1.345.000
13.4
28
2
Pro TV
558.000
5.5
11.6
3
Antena 3
501.000
5
10.4
4
Kanal D
461.000
4.6
9.6
5
Antena 1
337.000
3.4
7
6
Realitatea TV
113.000
1.1
2.4
7
Prima TV
110.000
1.1
2.3
8
B1TV
92.000
0.9
1.9
9
Antena Stars
83.000
0.8
1.7
10
National TV
79.000
0.8
1.7
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, marţi, 14 octombrie, pe intervalul partidei Finlanda - România (21.50-23:40), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL
Nr. persoane
Rtg%
Share%
1
TVR 1
636.000
12.7
29.7
2
Pro TV
369.000
7.4
17.2
3
Antena 1
193.000
3.9
9
4
Kanal D
156.000
3.1
7.3
5
Antena 3
101.000
2
4.7
6
Prima TV
65.000
1.3
3
7
Realitatea TV
38.000
0.8
1.8
8
Acasa
32.000
0.6
1.5
9
Antena Stars
25.000
0.5
1.2
10
Diva
25.000
0.5
1.2
MasterChef, primul loc pe toată emisiunea, locul doi pe intersecţia cu meciul
Show-ul culinar de pe Pro TV s-a intersectat cu meciul de fotbal timp de o repriză, interval pe care a fost pe poziţia a doua.
MasterChef a început însă mai devreme, astfel că, datorită cifrelor obţinute până la startul meciului, pe tot intervalul emisiunii a fost pe prima poziţie în audienţă.
Cifrele MasterChef pe tot intervalul emisiunii (20.30-22.25):
NAŢIONAL. 1,7 milioane de telesptectatori pe minut, urmat de Kanal D (1,33 milioane cu serialul Trădarea) şi TVR 1, cu 1,27 milioane.
URBAN. 909.000 de orăşeni media MasterChef pe toată emisiunea, urmat de Kanal D (728.000) şi TVR 1 (614.000)
COMERCIAL. 586.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani la show-ul culinar. După Pro TV, au urmat TVR 1 (273.000) şi Antena 1 (251.000).
Citeşte şi:
- AUDIENTE. Ratingul sezonului: România - Ungaria, peste 3,3 milioane de români în faţa televizoarelor
Comentarii
Ceva e putred în Danemarca, pardon, în Antena1.