Prima ediţie a emisiunii Visuri la cheie s-a remarcat în audienţe. Emisiunea de pe Pro TV, prezentată de Dragoş Bucur, a avut peste două milioane de telespectatori, la distanţă de Kanal D, cu serialul Trădarea, şi de Serviciul Român de Comedie de pe Antena 1.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa Visuri la cheie, la debut:
NAŢIONAL. Puţin peste două milioane de persoane au urmărit miercuri seara emisiunea de pe Pro TV. În acelaşi timp, pe Kanal D se uitau 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară. Antena 1 a fost pe locul al treilea, cu o medie de 895.000 de persoane.
URBAN. Emisiunea de pe Pro TV a avut o medie bună şi la oraşe, peste un milion de persoane, în timp ce pe Kanal D erau 736.000. Cifrele Antenei 1 au fost la jumătate faţă de Pro TV, 505.000 de persoane.
COMERCIAL. Pro TV a înregistrat, pe intervalul emisiunii, aproape 700.000 de telespectatori cu vârste între 18 şi 49 de ani. Locul ald oilea i-a aparţinut Antenei 1, care avut 240.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.035.000 | 11,0 | 21,3 |
2 | Kanal D | 1.376.000 | 7,4 | 14,4 |
3 | Antena 1 | 895.000 | 4,8 | 9,4 |
4 | Antena 3 | 691.000 | 3,7 | 7,2 |
5 | Romania TV | 359.000 | 1,9 | 3,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.032.000 | 10,3 | 19,5 |
2 | Kanal D | 736.000 | 7,3 | 13,9 |
3 | Antena 1 | 505.000 | 5,0 | 9,5 |
4 | Antena 3 | 468.000 | 4,7 | 8,8 |
5 | Romania TV | 176.000 | 1,7 | 3,3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 octombrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie, la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 694.000 | 13,8 | 30,2 |
2 | Antena 1 | 239.000 | 4,7 | 10,4 |
3 | Kanal D | 204.000 | 4,1 | 8,9 |
4 | Antena 3 | 92.000 | 1,8 | 4,0 |
5 | Acasa | 90.000 | 1,8 | 3,9 |
Comentarii
Nici o televiziune din Romania nu are puterea financiara sa produca 12-14 showuri sau seriale , pentru o grila completa in fiecare seara a saptamanii cum se intampla in SUA ... Suntem in Romania , e logic ca nu putem sa avem show-uri ca in State , aia cand aveau productii proprii romanul nu stia ce e aia televiziune si avea 2-3 ore de emisie cu raposatul.
2) Plasare produse peste tot ... Nu e normal ?
E logic ca o emisiune care inplica asemenea investitii , sa aiba sponsori ... Si la nea Marin asta vara era Dedeman peste tot , si ala schimba 3 covorase si 2 ghivece de flori si gata , el redecora pensiunea cica ... Aici macar se vede urma unei investii masive , au renovat o casa de la A-Z.
3) Nimic nou si original in emisiune ?
Pai e un format de afara , ce ar putea fi nou , e un format se respecta cu strictete , uneori detinatorii formatului chiar interzic schimbarea formatului in orice fel ... Alta data altii sar de cur in sus cand vad ceva schimbat intr-un format , "ca la americani nu e asa" ,,, si acum nu e bine ca e respectat formatul ...
P.S. : Am urmarit si eu emisiunea ... sincer sa fiu nu cred ca e un format pentru mine , pentru ca nu prea m-a prins , dar sper sa prinda in continuare la marea masa si sa fie un format de succes in RO pentru ca e o productie buna.
am urmarit mai multe sezoane din varianta americana Extrem makeover Home edition si nu pot spune decat ca sunt profund dezamagit.
cu exceptia icoanelor, nimic, dar nimic nou sau original in emisiune.
Plictiseala maxima.
"move that bus" tradus cuvant cu cuvant in "muta autobuzul" (aproopo e autocar ala, dar au utilizat probabil Google translate).
Bucur chinuindu-se sa strige si el in portavoce, plasare de produse de vizezi toata noaptea Dedeman, Emag si Casa Rusu.
150 minute de lalaiala, in state emisiunea tine cam 50 minute.
Cel mai trist insa a fost cu strada aia tipic romaneasca, plina de gropi de nu reuseau aia sa focalizeze in autocar pe prezentator si de cainii vagabonzi.
Trist, ieftin!
PS: pt postacii PRO, nu va atacati, SRC e si mai slab, slab era si pe PRO, slab e si pe A1.
Pro TV a devenit mult, mult mai bun si se pare mai eficient de cand au triat angajatii (ahem ahem, laptareasa de Mona ahem ahem)