UPDATE. Pro TV anunţă că emisiunea despre care Paginademedia.ro a scris în exclusivitate va rula cu numele Sunt celebru, scoate-mă de aici! şi că se va filma timp de 21 de zile, într-o zonă amenajată în munţi, la 400 de km de Johannesburg. Conncurenţii, 12 vedete, vor fi permanent filmaţi. Comunicatul Pro TV, în articol.
REALITY SHOW. Pro TV va filma o emisiune în Africa de Sud. Postul TV pregăteşte varianta românească a formatului internaţional I’m a celebrity, Get me out of here, iar filmările vor fi făcute în Africa de Sud.
Postul de televiziune a discutat deja cu mai multe vedete care ar urma să participe la viitorul show de televiziune.
I'm a Celebrity...Get Me Out of Here! este un format britanic în care participă vedete care trebuie să supravieţuiască în condiţii dificile.
Emisiunea a fost produsă iniţial de ITV în 2002 şi a ajuns la sezonul cu numărul 14.
Producţia a ajuns în Statele Unite în 2002, la postul ABC, care a avut un singur sezon. În 2009, emisiunea a fost reluată de NBC tot pentru un sezon.
Mai multe vedete lasă în urmă viaţa lor luxoasă, pentru câteva săptămâni în junglă. Ele trebuie să treacă printr-o serie de probe care, în formatul din Marea Britanie, implică, printre altele, şerpi şi păienjeni. Concursul se face pe bază de eliminare, telespectatorii fiind cei care decid, prin intermediul sms-urilor, pe cine vor să vadă mai departe în concurs. Marele câştigător este proclamat Regele/Regina junglei.
PRO TV, comunicat oficial: Emisiunea va fi dată în Prime-Time. 21 de zile în Africa de Sud
Pro TV anunţă că emisiunea se va numi Sunt celebru, scoate-mă de aici! şi că se va filma timp de 21 de zile, într-o zonă amenajată în munţi, la 400 de km de Johannesburg. Conncurenţii, 12 vedete, vor fi permanent filmaţi.
Din comunicatul Pro TV:
Emisiunea va intra în grila PRO TV la începutul anului 2015 cu titlul “Sunt celebru, scoate-mă de aici!” şi va fi difuzată zilnic în prime-time, fiind în primul rând un test de supravieţuire pentru 12 vedete care trebuie să lase deoparte stilul de viaţă somptuos pentru o experienţă extremă în unul dintre cele mai neprimitoare locuri – jungla.
Pentru 21 de zile, vedetele participante vor pleca în Africa de Sud, într-o tabără amenajată în munţi, la peste 400 de km de Johannesburg, într-o zona total izolată de lumea exterioară. Câştigătorul show-ului va primi titlul de Rege sau Regina a Junglei, iar acesta va fi desemnat în funcţie de voturile publicului.
“Ne dorim să oferim telespectatorilor un experiment social spectaculos, un nou format de top care va revoluţiona televiziunea din România. Show-ul promite o experienţă intensă, ce va depăşi bariera ecranului şi va intra zilnic în casele românilor. Creativitatea este una din valorile principale ale PRO TV, care a inovat întotdeauna, având atitudine îndrăzneaţă şi iniţiativă în tot ceea ce face, iar anul 2015 va fi marcat de noi premiere şi show-uri care subliniază aceste valori”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
În perioada petrecută în junglă, toţi participanţii vor fi filmaţi în permanenţă. Vedetele trebuie să doarmă sub cerul liber, să facă duş folosind cascada din apropiere, să renunţe la orice fel de contact cu lumea exterioară şi la tabieturile care de obicei le fac viaţa atât de plăcută. Ei vor fi nevoiţi să se adapteze condiţiilor austere din jungla africană îndeplinind sarcini zilnice pentru a-şi asigura supravieţuirea atât a lor, cât şi a celorlalţi participanţi.
Sarcinile zilnice sunt de fapt probe extreme, în care vedetele trebuie să se confrunte cu cele mai mari fobii ale lor, să îşi depăşească în general limitele fizice şi psihice. Fiecare probă câştigată aduce cu sine porţii de mâncare pentru concurenţi, ei având asigurate doar două alimente: fasolea şi orezul, primite periodic. Vor exista şi alte tipuri de probe, mult mai comice, în urma cărora se obţin în special delicatese.“PRO TV îşi invită telespectatorii la un eveniment special on-air, încărcat de emoţii, distracţie şi surprize. Acest show este unul din cele mai mari formate de reality, cu multe sezoane de succes apreciate de telespectatori din întreaga lume. PRO TV demonstrează încă o dată curajul de a-şi asuma o producţie cu un asemenea nivel de complexitate şi cu o valoare adăugată ridicată. Avem o echipă de producţie formată din adevăraţi profesionişti, pregătiţi să gestioneze responsabilitatea producţiei acestui format de amploare. Mai mult decât un show de televiziune, telespectatorii vor primi divertisment zilnic, distracţie, emoţie si tensiune”, a declarat Melanie Triebel, Head of Production PRO TV.
Publicul este singurul care hotărăşte, prin vot, cine pleacă şi cine rămâne în show, în funcţie de preferinţe. De asemenea, în primele episoade, tot publicul este cel care votează concurentul care îndeplineşte sarcina zilnică. Pe măsura ce show-ul avansează, concurenţii încep să fie eliminaţi, unul singur rămânând câştigător şi primind titlul de Rege sau Regină a junglei.
“I’m A Celebrity… Get Me Out Of Here!” este un format ITV Studios, distribuit internaţional de ITV Studios Global Entertainment. Reality-show-ul a fost lansat în 2002 în Marea Britanie, şi apoi preluat cu succes în mai multe ţări din Europa, precum Franţa, Germania, Ungaria, Norvegia, Suedia, dar şi în Statele Unite şi India.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
As vrea sa cumpere Pro TV drepturile Survivor, cred ca ar avea succes, dar costurile cred ca sunt destul de ridicate...