Up Romania (fosta Cheque Dejeuner Romania), companie deţinută de Grupul Up a ales The Public Advisors pentru a gestiona activităţile de PR pe piaţa locală.
"Decizia Up Romania vine in contextul unui proces de rebranding global, dar şi al unui moment important al pietei, introducerea tichetelor de masa electronice", potrivit unui comunicat de presă remis Paginademedia.ro.
Ce servicii va oferi agenţia de PR
Campania de PR gândită şi implementată de The Public Advisors va avea mai multe componente şi va include atât zona de media relations clasice, cât şi proiecte speciale, comunicare online şi în social media, dar si comunicare interna.
"Toate activitatile de comunicare din 2015 vor avea un numitor comun: sustinerea noii strategii de brand a Up Romania, bazata pe 4 piloni importanti: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea si antreprenoriatul", se mai arată în comunicatul de presă.
The Public Advisors este o agenţie de relaţii publice şi comunicare cu o experienţă de 6 ani pe piaţa din România, care oferă servicii de PR online şi offline în domenii precum retail, real estate, fashion, health&beauty, corporate, etc.
Printre clienţii The Public Advisors se numără Agenţia Naţională de Presă Agerpres, ALD Automotive (parte a Group Societe Generale), INDESIT, Hotpoint, SKANSKA, Ploiesti Shopping City, ROCHE Romania, Crowne Plaza, IL PASSO şi TEDxBucharest.
Grupul Up comercializează produse şi servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicatii mobile in 14 tari.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roUp Romania a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi. Portofoliul de produse Up Romania include tichetele de masa, tichetele cadou, tichetele de vacanta şi tichetele de cresa si tichetele sociale.
Trimite un comentariu