Skip to main content

Felix Tătaru se retrage de la conducerea executivă a GMP. Devine preşedinte al grupului

 
Felix Tătaru se retrage de la conducerea executivă a GMP. Devine preşedinte al grupului

Felix Tătaru se retrage de la conducerea agenţiei de publicitate GMP, pe care a fondat-o, dar rămâne cu funcţia de preşedinte al grupului GMP. În locul său vine Andreea Nemens, care până acum a avut funcţia de director executiv în cadrul agenţiei.

Publicitate

Andreea Nemens, director general GMP Advertising: „Când am acceptat să fiu director executiv al GMP, acum trei ani, viziunea pe care am stabilit-o împreună cu echipa mea şi cu Felix, în calitate de director general, era ca GMP să fie cea mai creativă şi eficientă agenţie independentă. Din România. Apoi din Noua Europă. Studiul AdMarket 2015 spune că ne-a ieşit. Avem însă mult de muncă în continuare, fiindcă e mai uşor să ajungi în vârf decât să te menţii. Pentru asta mi se pare esenţial să consolidăm cultura agenţiei în jurul valorilor comune. Cred că e vital să facem lucruri care aduc valoare clienţilor GMP, dar şi nouă. E un deziderat ca fiecare om din GMP să găsească tot mai mult sens în ceea ce face, pentru că în felul acesta el investeşte suflet, iar rezultatul va fi unul profund atât pentru el, cât şi pentru publicul căruia îi adresează o campanie sau pentru clientul căruia i-a propus o soluţie.”

Andreea Nemens, care în ultimii trei ani a coordonat activitatea operaţională a agenţiei, adică departamentele de creaţie, strategie, client service, producţie AV şi graphic design, va avea în plus responsabilităţi legate de managementul strategic şi cel financiar şi va asigura reprezentativitatea agenţiei. În calitate de Preşedinte al GMP Group, Felix Tătaru va continua să asigure integrarea serviciilor oferite clienţilor din agenţiile partenere: GMP, Webstyler, GMP PR, Point Public Affairs, GO Studio şi Chapter 4.

Felix Tătaru: „După şapte ani de prezenţă în GMP şi la 18 ani de la fondarea agenţiei, Andreea devine GM-ul companiei. Este un moment important, pregătit împreună în ultimii trei ani şi cred că Andreea va aduce noi perspective dezvoltării agenţiei în folosul colegilor, clienţilor şi consumatorilor noştri. Din poziţia de preşedinte al grupului voi continua să fiu implicat în campaniile care vor presupune integrarea soluţiilor de comunicare pe care grupul nostru le oferă. Alături de ceilalţi lideri din grup, Ioana Mănoiu, Laura Florea şi Bogdan Niţu, Andreea Nemens va reprezenta disciplina advertising la masa comunicării integrate.”

Despre Andreea Nemens

Are 37 de ani şi s-a alăturat GMP Advertising la începutul lui 2009 în poziţia de Group Account Director pentru contul Timişoreana, iar de la sfârşitul aceluiaşi an a devenit Client Service Director.

În noiembrie 2012, a devenit directorul executiv al agenţiei.

Înainte de GMP, ea a lucrat pe funcţia de Client Service la 23 Communication, agenţie fondată de Bogdan Naumovici.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus