AUDIENŢE. Meciul zilei de duminică de la Euro 2016, dintre Germania şi Ucraina, a atras aproape 1,9 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Cifrele au fost puţin mai slabe ca cele de sâmbătă, de la meciul Anglia - Rusia (datele, aici).
Pro TV şi-a adjudecat prima poziţie pe toate targeturile, iar Kanal D a avut locul secund, cu emisiunea Ochii din umbră.
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Germania - Ucraina (scor 2-0):
NAŢIONAL. Partida Germania - Ucraina a atras aproape 1,9 milioane de telespectatori din întreaga ţară pe interval. Dolce Sport, care a transmis de asemenea meciul, a fost urmărit de 163.000 de persoane, poziţionându-se pe locul opt. Kanal D a avut locul secund, cu o medie de 1,2 milioane de persoane, acând programat pe intervalul meciului emisiunea Ochii din umbră. Poziţia a treia pentru România TV, departe de primele două clasate, cu o medie de 478.000 de persoane. Antena 1 este pe locul cinci, pe intervalul meciului 22.00 - 23.50.
URBAN. Pro TV a condus audienţele şi la oraşe, cu 1,2 milioane, medie. Dolce Sport a avut locul nouă cu o medie de 70.000 de persoane. Kanal D a avut şi la oraşe poziţia a doua, cu 557.000 de privitori.
COMERCIAL. Dintre toţi orăşenii, 718.000 erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani, cifre de şase ori mai mari decât locul al doilea, al Kanal D, care a avut o medie de 183.000 de privitoripe publicul comercial. Dolce Sport a obţinut poziţia a şaptea, cu 33.000 de telespectatori.
Audienţa posturilor TV duminică, 12 iunie, pe intervalul meciului Germania - Ucraina, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.897.000 | 10.4 | 26.1 |
2 | Kanal D | 1.255.000 | 6.8 | 17.2 |
3 | Romania TV | 478.000 | 2.6 | 6.6 |
4 | Antena 3 | 426.000 | 2.3 | 5.9 |
5 | Antena 1 | 412.000 | 2.3 | 5.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 12 iunie, pe intervalul meciului Germania - Ucraina, la nivel URBAN:
Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.262.000 | 12.7 | 30.3 |
2 | Kanal D | 557.000 | 5.6 | 13.3 |
3 | Antena 3 | 309.000 | 3.1 | 7.4 |
4 | Romania TV | 307.000 | 3.1 | 7.4 |
5 | Antena 1 | 241.000 | 2.4 | 5.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 12 iunie, pe intervalul meciului Germania - Ucraina, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 718.000 | 14.7 | 41.1 |
2 | Kanal D | 183.000 | 3.7 | 10.5 |
3 | Antena 1 | 153.000 | 3.1 | 8.8 |
4 | Romania TV | 52.000 | 1.1 | 3.0 |
5 | Prima TV | 48.000 | 1.0 | 2.7 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
EXCLUSIV. Cât vor costa reclamele la meciurile Euro 2016 de pe Pro TV. Preţurile pot ajunge şi la 25.000 de euro pe o reclamă
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
-
EURO 2016. Audienţele tuturor meciurilor de pe Pro TV şi Dolce Sport
Comentarii
...niste "profesionisti" ce sunteti! Uuuoo
Si ne miram ca voteaza cum voteaza .. Si ne miram ca isi dau in cap cu topoarele prin Vaslui . Si ne miram ca suntem o natie vai de capul nostru ....
Dati audientele pe intervalul 20.00 - 22.00