AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la meciul România - Elveţia? A doua patidă a României a ţinut în faţa televizoarelor patru milioane de români, cei mai mulţi pe Pro TV (3,7 milioane) şi 230.000 la Dolce Sport.
Meciul, difuzat de la ora 19.00, a avut cifre cu aproape un milion mai mici decât la partida de deschidere Franţa - România (dat de la 22.00).
Chiar dacă în număr de telespectatori cifrele au fost mai mici decât la meciul de deschidere cu Franţa, cotele de piaţă obţinute de Pro TV au fost la nivel asemănător: peste 50% la nivel naţional şi aproape 70% pe targetul comercial. Ce înseamnă acest lucru? Consumul de TV în timpul meciului cu Elveţia a fost mai scăzut decât la România - Franţa, cu mulţi români la terase (zonă care nu este luată în calcul de clasamentele de audienţă).
Meciul a fost difuzat de Pro TV şi de Dolce Sport.
VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016
ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului România - Elveţia (scor 1-1):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cel de-al doilea meci al Naţionalei la Euro 2016 a fost urmărit de 3,7 milioane de persoane din întreaga ţară, la Pro TV, post care a obţinut o cotă de piaţă de 52,6%. Dolce Sport, cu partida România - Elveţia a ajuns pe locul cinci, cu o medie de 235.000, printre cele mai bune cifre obţinute de acest post cu meciuri de la Euro 2016.
Kanal D a obţinut locul al doilea, cu o medie de 645.000 de persoane, cifrele fiind de aproape şase ori mai mici decât al primul clasat.
URBAN. 2,5 milioane de orăşeni au fost pe Pro TV, pe intervalul meciului România - Franţa. Postul a avut o cotă de piaţă de 56%. Dolce Sport a obţinut în urban 85.000 de privitori şi locul opt în topul audienţelor.
COMERCIAL. Dintre toţi orăşenii care erau pe Pro TV, 1,1 milioane era persoane pe publicul comercial, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cota de piaţă a fost apropiată de cea de la Franţa - România, aproape 70%. Locul al doilea i-a revenit Antenei 1, cu cifre de 11 ori mai mici decât Pro TV.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul meciului România - Elveţia (19.00-20.50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 3.723.000 | 20.3 | 52.6 |
2 | Kanal D | 645.000 | 3.5 | 9.1 |
3 | Antena 1 | 458.000 | 2.5 | 6.5 |
4 | National TV | 348.000 | 1.9 | 4.9 |
5 | Dolce Sport | 235.000 | 1.3 | 3.3 |
6 | Antena 3 | 177.000 | 1.0 | 2.5 |
7 | Acasa | 147.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Prima TV | 104.000 | 0.6 | 1.5 |
9 | Romania TV | 103.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Disney | 80.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul meciului România - Elveţia (19.00-20.50), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.493.000 | 25.0 | 56.0 |
2 | Kanal D | 396.000 | 4.0 | 8.9 |
3 | Antena 1 | 257.000 | 2.6 | 5.8 |
4 | National TV | 202.000 | 2.0 | 4.5 |
5 | Antena 3 | 117.000 | 1.2 | 2.6 |
6 | Romania TV | 92.000 | 0.9 | 2.1 |
7 | Acasa | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
8 | Dolce Sport | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Prima TV | 56.000 | 0.6 | 1.3 |
10 | Disney | 55.000 | 0.6 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 15 iunie, pe intervalul meciului România - Elveţia (19.00-20.50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.107.000 | 22.7 | 67.3 |
2 | Antena 1 | 95.000 | 1.9 | 5.8 |
3 | Kanal D | 81.000 | 1.7 | 4.9 |
4 | Dolce Sport | 43.000 | 0.9 | 2.6 |
5 | National TV | 30.000 | 0.6 | 1.8 |
6 | Antena 3 | 23.0000 | 0.5 | 1.4 |
7 | Disney Junior | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Romania TV | 17.000 | 0.4 | 1.0 |
9 | Digi 24 | 15.000 | 0.3 | 0.9 |
10 | Acasa | 12.000 | 0.2 | 0.7 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
cat despre urcarea Dolce, eu am spus clar. Meciul Romaniei care la Protv are audiente duble fata de meciurile obisnuite a facut la Dolce aproximativ cat a facut si Austria Ungaria. Audientele meciurilor la Dolce au crescut din a treia zi. In mod ciudat, meciul Romania Franta a avut una din cele mai slabe audiente de la Dolce. nici macar acest meci nu este in top 3 al meciurilor difuzate de Dolce.
cam la 0,8%. Nimeni nu a plecat de pe Protv pe Dolce. Au scos cat ar fi scos cu oricare alt meci, pentru ca si-au format un public.
ceea ce e important e ca la audientele astea, in primele 6 zile de Euro cred ca Protv si-a acoperit cam 80%-90% din costurile totale. Protv a facut o afacere excelenta.
http://www.paginademedia.ro/2016/06/audiente-cati-romani-au-vazut-romania---franta-la-televizor