AUDIENŢE. Meciul Suedia - Belgia, ultimul din grupele Euro 2016, difuzat miercuri seara de Pro TV şi Dolce Sport, a fost urmărit de peste 1,5 milioane de persoane, la cele două posturi. Cei mai mulţi au fost la Pro TV.
Vezi, AICI cifrele tuturor meciurilor de la Euro 2016
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Suedia - Belgia (scor 0-1):
NAŢIONAL. Partida i-a adus Pro TV-ului 1,4 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Postul a fost lider de audienţă. Kanal D, cel care a avut poziţia a doua în top, a fost la jumătate de milion de telespectatori distanţă de Pro TV, Antena 1 a avut pozţia a treia cu o medie de 750.000 de privitori.
Dolce Sport, care a avut tot meciul Suedia - Belgia, a avut poziţia a 13-a: cu o medie de 105.000 de persoane.
URBAN. Ultimul meci din grupele Euro 2016 a fost urmărit de aproape un milion de orăşeni la Pro TV. Pe Dolce Sport au fost 54.000 de persoane (locul 13 în audienţe).
Locurile doi şi trei au avut cifre apropiate: Kanal D, cu o medie de 453.000 de persoane, iar Antena 3, o medie de 418.000.
COMERCIAL. Partida a avut, pe publicul cu cârste între 18 şi 49 de ani, 480.000 de telespectatori. Antena 1 a avut poziţia a doua cu 260.000
Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul meciului Suedia - Belgia, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.430.000 | 7.8 | 20.7 |
2 | Kanal D | 935.000 | 5.1 | 13.6 |
3 | Antena 1 | 753.000 | 4.1 | 10.9 |
4 | Antena 3 | 543.000 | 3 | 7.9 |
5 | Prima TV | 300.000 | 1.6 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul meciului Suedia - Belgia, la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 992.000 | 9.9 | 25.5 |
2 | Kanal D | 453.000 | 4.5 | 11.7 |
3 | Antena 3 | 418.000 | 4.2 | 10.8 |
4 | Antena 1 | 370.000 | 3.7 | 9.5 |
5 | Romania TV | 169.000 | 1.7 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 22 iunie, pe intervalul meciului Suedia - Belgia, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 479.000 | 9.8 | 31 |
2 | Antena 1 | 262.000 | 5.4 | 17 |
3 | Kanal D | 155.000 | 3.2 | 10.1 |
4 | Prima TV | 78.000 | 1.6 | 5 |
5 | Antena 3 | 56.000 | 1.2 | 3.6 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
EXCLUSIV. Cât vor costa reclamele la meciurile Euro 2016 de pe Pro TV. Preţurile pot ajunge şi la 25.000 de euro pe o reclamă
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
-
EURO 2016. Audienţele tuturor meciurilor de pe Pro TV şi Dolce Sport
Trimite un comentariu