AUDIENŢE. Meciul zilei de luni, difuzat de Pro TV şi de Dolce Sport a fost Slovacia - Anglia (scor 0-0). Câţi români s-au uitat?
Până într-un milion şi jumătate de români pe minut s-au uitat la partida de pe TV. Peste 1,3 milioane au fost la Pro TV şi 110.000 la Dolce Sport. Cu seriale turceşti, Kanal D revine în top, direct pe locul doi, la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016
ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Slovacia - Anglia (scor 0-0):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, meciul a atras 1,3 milioane de telespectatori pe Pro TV şi 110.00 pe Dolce Sport. Pro TV a fost cel mai urmărit post, urmat de Kanal D (940.000) şi Ant a fost urmărit de aproape patru milioane de persoane. Postul a obţinut o cotă de piaţă de 50%, ceea ce înseamnă că jumătate din publicul cu televizoarele deschise era pe Pro TV.
URBAN. Aproape un milion de telespectatori la oraşe pentru meciul Slovacia - Anglia: 910.000 la Pro TV şi 70.000 la Dolce Sport. Locul doi pentru Kanal D, cu peste jumătate de milion de telespectatori pe post.
COMERCIAL. Jumătate de milion de telespectatori au fost din segmentul comercial 18-49 de ani: 470.000 la Pro TV şi 35.000 la Dolce Sport. Pe segmentul comercial, pe locul al doilea a fost Antena 1, cu aproape 200.000 de persoane din acest target.
Audienţa posturilor TV luni, 20 iunie, pe intervalul meciului Slovacia - Anglia (22.00-23.50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.310.000 | 7.1 | 19.1 |
2 | Kanal D | 944.000 | 5.2 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 730.000 | 4.0 | 10.7 |
4 | Antena 3 | 405.000 | 2.2 | 5.9 |
5 | National TV | 362.000 | 2.0 | 5.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 20 iunie, pe intervalul meciului Slovacia - Anglia (22.00-23.50), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 912.000 | 9.2 | 23.0 |
2 | Kanal D | 537.000 | 5.4 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 324.000 | 3.3 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 292.000 | 2.9 | 7.3 |
5 | Romania TV | 186.000 | 1.9 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 20 iunie, pe intervalul meciului Slovacia - Anglia (22.00-23.50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 467.000 | 9.6 | 28.6 |
2 | Antena 1 | 193.000 | 4.0 | 11.9 |
3 | Kanal D | 174.000 | 3.6 | 10.7 |
4 | National TV | 50.000 | 1.0 | 3.0 |
5 | Paramount | 49.000 | 1.0 | 3.0 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii