AUDIENŢE. Aproape 1,8 milioane de români au urmărit la televizor meciul Spania - Turcia. Câţi la Pro TV şi câţi la Dolce Sport?
Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 1,6 milioane de români în fiecare minut, pe intervalul meciului. La Dolce Sport au fost 180.000.
Vezi, AICI cifrele tuturor meciurilor de la Euro 2016
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Spania - Turcia (scor 3-0):
NAŢIONAL. Aproape 1,8 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul Spania - Turcia. Cei mai mulţi - 1,6 milioane - au fost la Pro TV, iar 180.000 de români au urmărit în fiecare minut partida la Dolce Sport.
Audienţe duble pentru Pro TV în comparaţie cu locul doi - Kanal D - şi triple faţp de Antena 1, ocupanta locului 3.
URBAN. Din publicul meciului, 1,1 milioane de telespectatori au fost de la oraşe: 1,07 milioane la Pro TV şi 66.000 la Dolce Sport.
Diferenţele dintre Pro TV şi locurile următoare au fost mai mari decât la nivel naţional: cifre aproape de trei ori mai mari decât Kanal D şi de cinci ori peste Antena 1.
COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori din publicul partidei au fost din segmentul de vârstă 18 - 49 de ani: 525.000 la Pro TV şi 33.000 la Dolce Sport.
Cifrele Pro TV pe acest target, cu meciul Spania - Turcia, au fost de patru ori mai mari decât ale Kanal D şi Antena 1.
Audienţa posturilor TV vineri, 17 iunie, pe intervalul meciului Spania - Turcia, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.609.000 | 8.8 | 24.4 |
2 | Kanal D | 820.000 | 4.5 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 565.000 | 3.1 | 8.6 |
4 | Romania TV | 388.000 | 2.1 | 5.9 |
5 | TVR 1 | 337.000 | 1.8 | 5.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 17 iunie, pe intervalul meciului Spania - Turcia, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.075.000 | 10.8 | 29.4 |
2 | Kanal D | 371.000 | 3.7 | 10.1 |
3 | Antena 1 | 220.000 | 2.2 | 6.0 |
4 | Romania TV | 219.000 | 2.2 | 6.0 |
5 | Antena 3 | 203.000 | 2.0 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 17 iunie, pe intervalul meciului Spania - Turcia, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 526.000 | 10.8 | 37.0 |
2 | Kanal D | 133.000 | 2.7 | 9.3 |
3 | Antena 1 | 127.000 | 2.6 | 8.9 |
4 | Acasa | 43.000 | 0.9 | 3.1 |
5 | Prima TV | 43.000 | 0.9 | 3.0 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
EXCLUSIV. Cât vor costa reclamele la meciurile Euro 2016 de pe Pro TV. Preţurile pot ajunge şi la 25.000 de euro pe o reclamă
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
-
EURO 2016. Audienţele tuturor meciurilor de pe Pro TV şi Dolce Sport
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Va rugam sa dati audientele lunii trecute..