O categorie importantă de clienţi de publicitate a lipsit din calupurile meciului România – Elveţia: site-urile de pariuri.
Până la meciul cu Elveţia, site-urile de pariuri erau nelipsite din pauza dintre reprize. Nu mai puţin de şapte astfel de site-uri şi-au făcut reclamă în celelalte meciuri: eFortuna, Betano, Sportingbet, Casa pariurilor, Netbet, Betfair şi Winmasters.
De ce au lipsit?
Explicaţia ţine de legislaţia audiovizuală. Cadrul legal nu interzice explicit reclamele la site-uri de pariuri, însă acestea ar putea cădea sub incidenţa prevederilor legate de protecţia minorilor, întrucât jocurile de noroc se adresează doar persoanelor peste 18 ani.
Până la meciul cu Elveţia, difuzat de la ora 19.00, Pro TV a difuzat doar partide de la ora 22.00, la care astfel de reclame pot fi difuzate fără posibile probleme.
Câţi bani a scos meciul România - Elveţia?
Estimările Paginademedia.ro indică încasări de 300.000-350.000 de euro pentrru Pro TV numai din publicitatea din timpul partidei (fără programele speciale). Cifra estimată este sub Franţa - România, unde încasările s-au dus spre jumătate de milion de euro, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Lista clienţilor de publicitate din meciul România – Elveţia:
Înainte de meci:
- Orange
- Altex
- Ford
- Muller
- Emag
- Golden Brau
- Adidas
- Scandia Sibiu
- Emag
- Bergenbier
- Carrefour
- Altex
- Coca Cola
- Orange
În pauza meciului:
- Orange
- Kia
- Orange
- Bancpost
- Penny
- Bucegi
- Asigurari Sanatate NN
- Borsec
- Essentiale forte
- Ulei eneos
- KFC
- Neumarkt
- Clear Men
- Pepsi
- Domeniile Samburesti
- Nivea men sampon
- emag
- m&m's
- Orange
- Bilka
- Essentiale forte
- Head&Shoulders
- MagneB6
- Altex
- Arctic
- Carlsberg
- Mc Donald's
- Coca-cola
Comentarii