Audienţe bune pentru partida dintre Germania şi Italia din Campionatul European de Fotbal, transmisă în direct de Pro TV si Dolce Sport. Meciul care i-a adus calificarea Germaniei, după nu mai puţin de şapte penalty-uri ratate, a fost urmărit pe ambele canale de un total de aproape 2,6 milioane de români.
Pro TV a fost prima opţiune în preferinţele telespectatorilor, în timp de Dolce Sport s-a poziţionat în top cinci la nivel naţional, cu o audienţă de aproape 270.000 de români.
Germania a învins Italia, în sferturile de finală ale Campionatului European, scor 1-1 şi 6-5 după loviturile de departajare, şi va lupta pentru calificarea în finală, cu învingătoarea partidei dintre Franţa şi Islanda, ce va avea loc, în această seară, de la ora 22.00, pe „Stade de France”.
VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016
ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Germania - Italia (22.03-24.49):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 2,3 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de pe Pro TV. În timp ce la Dolce Sport, confruntarea dramatică dintre Germania şi Italia a fost urmărită de aproape 270.000 de telespectatori din întreaga ţară.
Locul doi pe interval s-a aflat Antena 1, cu Poftiţi pe la noi: Poftiţi de vă iubiţi, urmată de Naţional TV, cu două reality-show-uri: Fosta mea iubire şi Poama acră.
Locul cinci pentru Dolce Sport în topul naţional cu meciul de fotbal.
URBAN. Aproape 1,7 milioane de de telespectatori a avut al doilea meci din sferturi la oraşe. Dintre aceştia, 1,6 milioane au fost la Pro TV şi puţin peste 90.000 la Dolce Sport. Postul de sport din portofoliul Telekom a fost pe locul 6 în mediul urban.
COMERCIAL. Aproape 840.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani a avut meciul Germania - Italia. Pe Pro TV au fost 789.000 persoane din acest target. La Dolce Sport s-au uitat 50.000, iar canalul de sport a fost pe locul trei pe acest target, după Antena 1.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 iulie, pe intervalul meciului Germania - Italia (22.03-24.49), la nivel NAŢIONAL:
National | Nr. telespectatori | Rating% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.326.000 | 12.7 | 37.8 |
2 | Antena 1 | 512.000 | 2.8 | 8.3 |
3 | National TV | 314.000 | 1.7 | 5.1 |
4 | Kanal D | 298.000 | 1.6 | 4.8 |
5 | Dolce Sport | 268.000 | 1.5 | 4.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 iulie, pe intervalul meciului Germania - Italia (22.03-24.49), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. telespectatori | Rating% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.591.000 | 16 | 45.4 |
2 | Antena 1 | 234.000 | 2.3 | 6.7 |
3 | Antena 3 | 177.000 | 1.8 | 5 |
4 | Romania TV | 123.000 | 1.2 | 3.5 |
5 | Kanal D | 114.000 | 1.1 | 3.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV sâmbătă, 2 iulie, pe intervalul meciului Germania - Italia (22.03-24.49), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. telespectatori | Rating% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 789.000 | 16.2 | 51 |
2 | Antena 1 | 145.000 | 3 | 9.4 |
3 | Dolce Sport | 50.000 | 1 | 3.2 |
4 | Kanal D | 44.000 | 0.9 | 2.9 |
5 | Pro Cinema | 40.000 | 0.8 | 2.6 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
51% la durata meciului este incredibil.