Audienţă record pentru postul francez TF1, care a difuzat aseară a doua semifinală de la Euro 2016. Confruntarea dintre Franţa şi Germania, care i-a adus echipei Hexagonului calificarea în finala competiţiei europene de fotbal, a fost urmărită de peste 19 milioane de telespectatori, potrivit Ozap.com.
Victoria naţionalei Franţei a fost urmărită de 19,2 milioane de persoane, potrivit Médiamétrie, compania franceză de măsurare a audienţei. Meciul a ajuns la o cotă de piaţă de 68,8% pe targetul naţional şi la un vârf de 22,2 milioane de telespectatori.
Partida a fost difuzată şi de BeIn Sports, un canal pay-tv, pentru care nu există date de audienţă.
Acesta a fost cel mai bun rezultat de audienţă dintre toate meciurile difuzate în Franţa de la acest Campionat European şi totodată un record pentru TF1, pentru anul acesta.
Finala Euro 2016, care se va disputa între Franţa şi Portugalia, va fi difuzată în Hexagon de M6 şi nu de TF 1.
Reamintim că partida Franţa - Germania, care a decis cea de-a doua finalistă Euro 2016, a fost urmărită de peste 2,9 milioane de români, dintre aceştia 2,7 milioane de persoane la Pro TV şi alţi 190.000 la Dolce Sport, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Alte trei meciuri cu recorduri de audienţă la acest Campionat European de fotbal
Germania - Italia. Nemţii au fost mai interesaţi de meciul de pe 2 iulie din Campionatul European decât italienii. Televiziunea publică germană ARD a înregistrat un record de audienţă cu partida dintre Germania şi Italia, care a fost câştigată de nemţi după loviturile de departajare.
Confruntarea dintre cele două echipe, care s-a finalizat cu victoria Germaniei, a avut o cotă de piaţă de 79,8%, canalul ARD fiind urmărit de 28,32 de milioane de nemţi, potrivit meedia.de şi dwdl.de.
Postul public italian Rai 1 a obţinut o cotă de piaţă de 66,34%, cu o audienţă de aproape 16,6 milioane de privitori, potrivit davidemaggio.it.
Anglia - Islanda. Meciul de luni, 27 iunie, care a dus la eliminarea Angliei în optimile turneului final din acest Campionat European a obţinut în Isanda o cotă de piaţă de 99,8%, acesta fiind procentul televizoarelor care erau date pe postul de televiziune care transmitea meciul,scrie GSP.ro. Din populaţia de 320 de mii de locuitori, doar 650 de televizoare au fost în momentul meciului pe alt program tv.
Polonia - Portugalia. Toată Polonia a văzut Polonia la Euro 2016, joi, 30 iunie. Meciul de aseară dintre Polonia şi Portugalia a înregistrat un record de audienţă în rândul polonezilor, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Partida difuzată de trei posturi din Polonia a fost urmărită în total de 16 milioane de telespectatori, având o cotă de piaţă însumată de aproape 90%, potrivit publicaţiei wirtualnemedia.pl.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu