AUDIENŢE. Ultimul sfert de finală de la Euro, Franţa - Islanda, a avut şapte goluri de tabelă. Câţi români au văzut partida câştigată de Franţa cu 5-2?
Pro TV a fost prima opţiune în preferinţele telespectatorilor, cu peste 2,1 milioanede români pe minut pe intervalul meciului. Împreună cu audienţa Dolce Sport, Franţa - Islanda a strâns în faţa televizoarelor aproape 2,3 milioane de români.
VEZI AICI toate audienţele meciurilor de la Euro 2016
ACOPERIRE. Pro TV este prezent în toate marile reţele (cel puţin şase milioane de abonaţi însumând doar reţelele RCS, UPC şi Telekom). Dolce Sport este în reţeaua Telekom (1,4 milioane de abonaţi, cei mai mulţi la sistemul DTH Dolce).
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul meciului Franţa - Islanda:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, peste 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul de pe Pro TV. La Dolce Sport, confruntarea dintre Franţa şi Islanda a fost urmărită de aproape 170.000 de telespectatori din întreaga ţară.
Locul doi pe interval s-a aflat Kanal D, cu reality-show-ul Ochii din umbră (o reluare), urmat de Antena 1, cu filmul de aventură Doi fraţi.
URBAN. În jur de un milion şi jumătate de telespectatori pentru Franţa - Islanda la oraşe. Dintre aceştia, 1,4 milioane au fost la Pro TV şi 75.000 la Dolce Sport.
Kanal D a avut poziţia a doua şi la oraşe. Antena 1, Antena 3 şi Realitatea TV au completat clasamentul urban.
COMERCIAL. Peste 800.000 de telespectatori cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani a avut meciul Germania - Italia. Pe Pro TV au fost 770.000 persoane din acest target. La Dolce Sport s-au uitat 34.000, iar canalul de sport a fost pe locul cinci pe acest target.
Audienţa posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Islanda (22.00-23.50), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg % | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.120.000 | 11.6 | 29.3 |
2 | Kanal D | 1.186.000 | 6.5 | 16.4 |
3 | Antena 1 | 624.000 | 3.4 | 8.6 |
4 | Antena 3 | 342.000 | 1.9 | 4.7 |
5 | Prima TV | 324.000 | 1.8 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Islanda (22.00-23.50), la nivel URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.413.000 | 14.2 | 34.2 |
2 | Kanal D | 454.000 | 4.6 | 11.0 |
3 | Antena 1 | 275.000 | 2.8 | 6.7 |
4 | Antena 3 | 258.000 | 2.6 | 6.3 |
5 | Romania TV | 208.000 | 2.1 | 5.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 4 iulie, pe intervalul meciului Franţa - Islanda (22.00-23.50), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 770.000 | 15.8 | 42.9 |
2 | Antena 1 | 172.000 | 3.5 | 9.6 |
3 | Kanal D | 159.000 | 3.3 | 8.9 |
4 | Prima TV | 91.000 | 1.9 | 5.1 |
5 | Dolce Sport | 34.000 | 0.7 | 1.9 |
-
Programul complet al meciurilor de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Pro TV de la Euro2016, AICI
-
Cine vor fi comentatorii Dolce Sport de la Euro2016
-
Dolce Sport: Meciurile de la Euro, pe mobil, tablete şi Smart TV. Cât costă abonamentul
-
CNA: Cât pot prelua televiziunile de la Pro TV şi Dolce din meciurile Euro 2016
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii