Numiri la vârful Antenelor: Claudia Ion, coordonatorul vânzărilor din grupul Intact, a fost numită Channel Manager şef şi peste Antena 1. Catinca Marinescu, project manager al Observatorului, a fost trecută pe o altă poziţie: coordonator pe marketing şi comunicare.
Detalii, în continuare:
Începând cu 1 martie 2017. Claudia Ion, cea care a ocupat până în prezent funcţia de Director Comercial al tuturor staţiilor tv din portofoliul Intact a fost numită Channel Manager Antena 1, anunţă oficialii Intact. Pe lângă activitatea operaţională a televiziunii, ea va continua sa coordoneze şi Departamentul de Vânzări împreuna cu Adina Peicu şi Madeleine Ion.
Până anul trecut, Channel Manager al Antena 1 a fost Isabella Cârmu. După condamnarea lui Sorin Alexandrescu în procesul de şantaj Antena-RCS(aflat acum în faza de recurs), Isabella Cârmu a trecut pe poziţia de General Manager al Antena Group, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Claudia Ion, Carte de vizită:
Claudia Ion şi-a început carieră în 1991 la Radio Contact, fiind parte a perioadei de lansare şi dezvoltare a agenţiilor de media, în anii '90. A fost Director Comercial al TVR, director general adjunct al regiei de vânzări Arbo Media, şi a ocupat poziţia de director al departamentului comercial al Kanal D timp de nouă ani.
Claudia Ion intrat în grupul Intact la 1 septembrie 2015, ca director de vânzări pe Antena 3 (venind de la Kanal D). Două luni mai târziu, a fost avansată director comercial pe toate staţiile Intact, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Catinca Marinescu, de la Observator, la marketing şi comunicare
Tot din 1 martie 2017, Catinca Marinescu devine noul Head of Marketing & Communication Antena Group. Potrivit anunţului Intact, "aceasta va dezvolta strategia de branding şi comunicare pentru Antena 1, Antena Stars, Happy Channel şi Zu TV". Ea trece pe noua poziţie după ce s-a ocupat, ca project manager, de relansarea Observatorului, cu o nouă grafică şi un nou studio (HD).
Catinca Marinescu a venit la Antene în luna augus a anului trecut. Misiunea: dezvoltarea strategiei de relansare a Observatorului, incluzând structura de conţinut, grafica şi noul studio HD. În noua formulă, Observatorul a fost relansat în luna noiembrie a anului trecut.
Catinca Marinescu şi-a început cariera ca Strategic Planner la agenţia Tempo Advertising. A fost apoi, pe rând, director de marketing Pro TV SA şi vicepreşedinte pe marketing al Central Europeam Media Enterprises – CME, compania mamă a Pro TV.
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii