Posturile de sport deţinute de Telekom îşi schimba denumirea din 12 septembrie, când debutează o nouă ediţie de Champions League, scrie Gsp.ro.
Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat modificarea de denumire a Dolce Sport, staţie care aparţine grupului Telekom, iar începând de la jumătatea lunii septembrie, acesta va deveni Telekom Sport. Schimbarea este valabilă pentru toate cele şase posturi Dolce.
Vlad Enăchescu, director general Dolce Sport, citat de GSP: „În urmă cu 7 ani, Dolce Sport a intrat pe piaţa TV din România cu dorinţa de a deveni televiziunea care oferă cele mai importante competiţii sportive. Si am reuşit să facem asta. Din 2010, Dolce Sport a oferit live telespectatorilor, pe lângă aceste competiţii, un suport editorial cu ştiri şi producţii proprii bine documentate, susţinute de o echipă de calitate.
Acum credem că e timpul unei transformări strategice, care să ne aducă acolo unde ne este locul, sub identitatea Telekom! În acest sens, Dolce Sport, televiziunea deţinută de Telekom România, a demarat procedurile legale de aprobare a procesului de rebranding, care va implica o nouă identitate vizuală. Vom reveni cu mai multe detalii în perioada următoare."
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii