Skip to main content

DIVERTISMENT. Show-ul lunii septembrie? Nu, nu e Vocea României

 
DIVERTISMENT. Show-ul lunii septembrie? Nu, nu e Vocea României

DIVERTISMENT. Care au fost cele mai urmărite emisiuni din septembrie, prima lună de sezon, când au început toate marile producţii? Primele locuri sunt ale Pro TV. Cu ce emisiuni?

Publicitate

Şi la nivel naţional, şi la oraşe, dar şi pe publicul comercial, cea mai urmărită producţie a fost o emisiune care exploatează puternic latura emoţională: Visuri la cheie. La nivelul întregii ţări, s-a apropiat de două milioane de români medie.

Unde e Vocea în top?

La nivelul întregii ţări, talent-showul este pe locul al treilea, după Visuri la cheie şi Gospodar fără pereche. La oraşe şi pe comercial, este pe locul al doilea.

Cel mai bine plasat show al Antenei 1 este Chefi la cuţite (locul patru pe naţional şi la oraşe şi trei pe publicul comercial).

Câţi români se mai uită la emisiunile tabloide?

La nivel naţional, doar Acces Direct prinde Top 20. Capatos are 460.000 media cu Xtra night show, iar Wow Biz, cu Victor Slav şi Andreea Mantea numprp puţin peste 400.000 de români.

La oraşe, Acces Direct are 440.000, Capatos - 290.000, iar Wow Biz - 200.000.

Interesant este topul tabloidelor pe comercial, unde cifrele sunt mult mai mici: 145.000 de persoane între 18 şi 49 de ani la Capatos, 140.000 la Capatos şi doar 76.000 la Wow Biz-ul de pe Kanal D.

Audienţele emisiunilor de divertisment în luna septembrie:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cea mai urmărită emisiune de divertisment a fost, în septembrie, Visuri la cheie, cu o medie de 1,9 milioane de români.

Următoarele două clasate au fost tot de la Pro TV: Gospodar fără pereche (aproape 1,7 milioane de români) şi Vocea României (1,6 milioane).

Chefi la cuţite, show-ul de luni şi marţi al Antenei 1, are o medie de peste 1,2 milioane de telespectatori la nivel naţional. Peste un milion medie au mai avut România, jos pălăria (Pro TV) şi iUmor (Antena 1).

The Wall - Marele Zid, unul dintre pariurile Antenei 1, aproape a atins milionul.

De la Kanal D, apare cel mai bine plasat Ernest, cu Ochii din umbră (930.000 media). Şi Prima TV are un show în top: schimb de mame.

URBAN. Visuri la cheie este prima şi la oraşe. Emisiunea prezentată de Dragoş Bucur se apropie de un milion de telespectatori media la nivel urban. Vocea României a fost aproape (la 20.000 de telespectatori diferenţă).

De notat popularitatea emisiunii Ce spun românii la oraşe. Programul prezentat de Cabral este pe locul cinci în mediul urban, în timp ce la nivelul întregii ţări nu intră nici în top 10.

Are priză mai bună la oraşe şi Te cunosc de undeva (de pe Antena 1), aflată mai sus decât era în topul naţional.

COMERCIAL. Peste jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani pentru Visuri la cheie. Completează topul comercial Vocea României, Chefi la cuţite şi Gospodar fără pereche.

iUmor şi România, jos pălăria stau mai bine pe publicul comercial decât pe celelalte targeturi.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg%
1 Visuri la cheie Pro TV 1.895.000 10.5
2 Gospodar fara pereche Pro TV 1.671.000 9.3
3 Vocea Romaniei Pro TV 1.618.000 9
4 Chefi la cutite Antena 1 1.249.000 6.9
5 Romania, jos palaria Pro TV 1.076.000 6
6 iUmor Antena 1 1.058.000 5.9
7 The Wall - Marele Zid Antena 1 992.000 5.5
8 Pe bune ?! Pro TV 965.000 5.4
9 X Factor Antena 1 961.000 5.3
10 Te cunosc de undeva Antena 1 954.000 5.3
11 Ochii din umbra Kanal D 929.000 5.2
12 Ce spun romanii Pro TV 896.000 5
13 Acces direct Antena 1 867.000 4.8
14 Se striga darul Kanal D 853.000 4.7
15 Aventura cu 4 stele Antena 1 777.000 4.3
16 Schimb de mame Prima TV 594.000 3.3
17 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 568.000 3.2
18 Te vreau langa mine Kanal D 566.000 3.2
19 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 553.000 3.1
20 In puii mei Antena 1 531.000 3

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg%
1 Visuri la cheie Pro TV 980.000 10.1
2 Vocea Romaniei Pro TV 958.000 9.8
3 Gospodar fara pereche Pro TV 794.000 8.2
4 Chefi la cutite Antena 1 739.000 7.6
5 Ce spun romanii Pro TV 603.000 6.2
6 iUmor Antena 1 581.000 6
7 Te cunosc de undeva Antena 1 576.000 5.9
8 X Factor Antena 1 561.000 5.8
9 Romania, jos palaria Pro TV 546.000 5.6
10 Pe bune ?! Pro TV 522.000 5.4
11 The Wall - Marele Zid Antena 1 507.000 5.2
12 Acces direct Antena 1 441.000 4.5
13 Aventura cu 4 stele Antena 1 434.000 4.5
14 Ochii din umbra Kanal D 346.000 3.6
15 In puii mei Antena 1 294.000 3
16 Xtra Night Show Antena 1 287.000 3
17 Se striga darul Kanal D 270.000 2.8
18 Schimb de mame Prima TV 270.000 2.8
19 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 268.000 2.8
20 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 257.000 2.6

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna septembrie, pe SEGMENTUL COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg%
1 Visuri la cheie Pro TV 533.000 11.8
2 Vocea Romaniei Pro TV 479.000 10.6
3 Chefi la cutite Antena 1 431.000 9.5
4 Gospodar fara pereche Pro TV 403.000 8.9
5 iUmor Antena 1 362.000 8
6 Romania, jos palaria Pro TV 315.000 7
7 Pe bune ?! Pro TV 306.000 6.8
8 X Factor Antena 1 287.000 6.4
9 The Wall - Marele Zid Antena 1 246.000 5.4
10 Aventura cu 4 stele Antena 1 222.000 4.9
11 Te cunosc de undeva Antena 1 214.000 4.7
12 Ce spun romanii Pro TV 208.000 4.6
13 In puii mei Antena 1 146.000 3.2
14 Xtra Night Show Antena 1 144.000 3.2
15 Acces direct Antena 1 138.000 3.1
16 Schimb de mame Prima TV 134.000 3
17 Ochii din umbra Kanal D 123.000 2.7
18 Lectii de viata (sez 4) Pro TV 108.000 2.4
19 Lectii de viata (sez 3) Pro TV 104.000 2.3
20 Se striga darul Kanal D 100.000 2.2

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • iche iche
    domnule mile, atunci cand antena n-o sa mai aiba probleme de transmisie si mii de intreruperi sa vorbesti. uiti ca pana acum un an nici HD nu erati. Si inca ceva, chefii aia tot pe spatele PRO TV sunt facuti.
  • Daniel Daniel
    halal comentariu: "o emisiune care exploatează puternic latura emoțională: Visuri la cheie". Serios? Atat face emisiunea asta? Exploateaza? Dar casele de zeci de mii de euro ce sunt? Tot exploatare? Vai de voi de jurnalisti!
  • iuli iuli
    Unde-i Wowbiz? Prezentatorii se mandresc cu audiente de locul 1, seara de seara. Dar nunta cu sclipici de pe Antena? Mireasa facea audiente mai mari
  • Analistu Analistu
    Faptul ca sunteti amatori in "analiza media" e deja de notorietate. Specialistilor, tabloidul lui capatos, de exemplu e la miezul noptii. Doar voua vi se pare putin sa tina la ora aia aproape jumatate de milion de romani la tv. Iar pe comercial, situatia aia "interesanta" pe care o buchisiti voi e de fapt altfel: cifrele alea "mici" au insemnat o medie de 17 share pe septembrie. Verificati! 17 share nu au multe emisiuni din prime time ale antenei. Daca mai vreti lectii de analiza media, va mai dau. Dar, contra cost! Pentru ca asta e doar un exemplu.
  • Mari Mari
    @geo:Lasa-l pe *** mile.Oricum tot un antenist manipulat de la spate este
  • geo geo
    Unde ești tu Mile ca să ne aburești că Iumor este peste Vocea României...
    Citez o postare de a ta de azi ”iumor ramane un brand al antenei, cu audiente peste vocea romaniei ”. Pe bune ? Ia citește cifrele și locurile de mai sus.
  • mile mile
    bine ca ati prezenat acest top , sa vedem cine are multi batrani si din mediul rural , pro tv , o rusine ca emisiuni ca gospodarii sau pe bune sunt in top , chefii la comercial foarte sus , bravo , a clar ca antena are programe mai de calitate, in ultimii ani pro tv a mers pe productii de joasa speta
  • daniela daniela
    E ultimul sezon pentru Wowbiz. Managementul turc si oamenii de sub ei din Kanal D stiu deja asta. Capatos o sa ramana singur noaptea, ca alternativa mai low, iar showurile pe care le incearca Pro-ul vor fi cele mai urmarite!
  • Vali Vali
    Puneti si audientele serialelor pe luna septembrie ca murim de curiozitate

Trimite un comentariu

sus