Ce mărci mai vor românii sau firmele româneşti. Zilele trecute, Miron Cozma a depus la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), că vrea marca „Luceafărul huilei”, porecla pe care i l-a dat presa. Pro TV a depus tot recent pe o marcă, „Vlad”, în timp ce noul proprietar al Look TV şi Look Plus înscrie la OSIM o serie de nume de emisiuni de business.
Miron Cozma vrea marca „Luceafărul Huilei” pentru clasele:
16. Cărţi, reviste, ziare
35. Publicitate, promovare prin mass-media, radio, TV, reviste, ziare, vânzarea cărţilor
36. Strângere de fonduri în scopuri caritabile
41. Organizarea de spectacole, producţie cinematografică, publicaţii on-line, lansare de carte
Societatea Clever Media Network, noul acţionar al posturilor Look TV şi Look Plus, a depus la rândul său o serie de solicitări pentru a înscrie la OSIM. Este vorba despre numele unor emisiuni de buisness, în contextul în care patronul posturilor, în parteneriat cu Orlando Nicoară ar urma să relanseze unul dintre Look-uri ca post de business. Ce mărci vrea să înscrie: The home of business, Profit.ro, Profit Insider, Back in business, Profit Live, Profit News.
Tot recent, Pro TV a depus la OSIM o solitare pentru marca „Vlad”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Happy Hollidays pagina de media with familly