Cum îţi iei „La revedere” de la un client după 12 ani de colaborare, timp în care aţi câştigat împreună şi câteva trofee la Effie?
Actorii din povestea care urmează sunt GMP+Webstyler şi Timişoreana.
Anul acesta, brandul de bere a ales să-şi continue drumul cu o altă agenţie de creaţie, după ce în ultimii 12 ani a lucrat cu GMP, agenţie fondată de Felix Tătaru.
Cum a ales agenţia să anunţe despărţirea? A trimis câtorva redacţii şi mai multor angajaţi cu care au colaborat la Timişoreana un bax de bere (Timişoreana, desigur). Şi nu orice fel de sticle, ci unele cu etichete ce ilustrează campanii celebre create de GMP de-a lungul celor 12 ani de colaborare.
Plus un mesaj, pentru presă:
„Am scris istorie cu Timişoreana timp de 12 ani, am marcat împreună cele mai importante goluri, ne-am bucurat împreună, iar tu ai fost acolo şi ai dus mesajul nostru mai departe.
Ai fost acolo când Timişoreana a câştigat trofeul Grand Effie, de două ori consecutiv, când Timişoreana a devenit cel mai vândut brand mainstream de bere, când campaniile Timişoreana au surprins, au emoţionat, au bucurat publicul. Te invităm să retrăieşti momente din cei 12 ani şi să rămâi alături de Timişoreana.
Povestea merge mai departe”
FOTO. Timişoreana+GMP+Webstyler
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu