ANIVERSARE. Pe 3 aprilie, ZU TV, canal de muzică din portofoliul Intact Media, împlineşte cinci ani de la lansare. Tot cinci ani de împlinesc de când grupul Intact a decis să pună punct proiectului GSP TV, lansat de grup odată cu achiziţionarea drepturilor de difuzare ale meciurilor din Liga I.
GSP TV a fost lansat pe 26 iulie 2008, atunci cînd postul a cîştigat alături de consorţiul RCS&RDS drepturile de televizare ale meciurilor din Liga 1.
După o perioadă din cauza unor tensiuni cu partenerul şi din cauza datoriilor foarte mari, postul a cedat drepturile de televizare celor de la DigiSport, canalul de sport al celor de la RCS&RDS.
Câţiva ani mai târziu, când postul nu mai avea drepturi de difuzare, a fost transformat în ZU TV, cu MIhai Morar, de la matinalul Radio ZU, la conducerea postului.
La aniversarea celor 5 ani, ZU TV lanseazã campania „Dă cu SEEN”
Anul acesta, pe 3 aprilie, ZU TV lanseazã campania „Dă cu SEEN”, un concurs interactiv şi pune la bãtaie 5 perechi de e-skates.
Pentru a se înscrie la concurs, telespectatorii trebuie să urmărească săptămânal elementul grafic care va apărea de mai multe ori pe zi pe tv, însoţit de jingle-ul de concurs şi să facă un instaStory cu tag @zutvofficial. Postarea care va acumula cele mai multe reacţii, va fi desemnatã câştigătoare în fiecare marţi, dupã ora 10:00, de către Iulia, Adi Mihailă şi Raluca Benavides, prezentatorii emisiunilor de pe ZU TV.
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Aseara, serialul "Vlad" a avut 9.6 rating pe comercial, peste "Antena 1" (8.1).