Numire la vârful Publicis Groupe România. Alexandra Dimitriu a fost numită în funcţia de Chief Media Officer al Publicis Groupe România, poziţie din care va coordona activitatea tuturor brandurilor de media din Grup, anunţă compania. Mai exact, este vorba despre agenţiile Zenith, Starcom şi Spark Foundry, toate parte ale grupului.
Până la această numire, ea a ocupat, din 2012, poziţia de Managing Director Starcom România. De-a lungul unei cariere începute acum 15 ani, tot în Starcom, Alexandra a supervizat, în calitate de account director, activitatea de media a mai multor clienţi, cum ar fi contul P&G, coordonat integral pentru România, dar şi pentru alte 7 ţări din regiune.
Zenith, Starcom şi Spark Foundry:
„Starcom a fost pentru mine cea mai frumoasă poveste de dragoste... profesională. O poveste minunată despre evoluţie, descoperire şi maturizare, despre nenumărate poveşti de succes şi la fel de multe lectii învăţate, despre bucurii şi prietenii pentru o viaţă. Am acceptat această nouă provocare cu entuziasm şi cu convingerea că, alături de echipele excepţionale din cele trei agenţii de media din Grup şi cu sprijinul echipei manageriale a Publicis Groupe România, putem scrie o nouă poveste de succes.”
Publicis Groupe România este format din agenţiile Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom şi nou-lansata Spark Foundry.
Împreună, agenţiile de media din cadrul Publicis Groupe România (Zenith, Starcom şi Spark Foundry) sunt cel mai mare media buyer din piaţă, având un portofoliu de peste 100 de clienţi, spun reprezentanţii agenţiei.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Succesuri!