Skip to main content

Culisele unor campanii de succes, la Ziua Publicităţii

 
Culisele unor campanii de succes, la Ziua Publicităţii

A cincea ediţie a Zilei Publicităţii intră în culisele unor campanii româneşti de succes din online şi offline. La evenimentul care va avea loc pe 30 mai vor urca pe scena de la Cinema Elvire Popesco specialişti din agenţii precum Jazz, Leo Burnett sau McCann, dar şi de la clienţi precum Telekom şi KFC.

Publicitate

Această ediţie îşi propune să culeagă şi să dea mai departe idei de succes, să înţeleagă modul în care s-au născut şi s-au dezvoltat cele mai bune campanii, evenimente şi platforme media la care ne raportăm astăzi, oferind o viziune de culise, spun organizatorii evenimentului.

Prezentăm în continuare agenţiile care vor urca pe scenă şi programul evenimentului.

ECHIPA JAZZ COMMUNICATION

Ascultăm insight-uri de la Jazz Communication prin Andreea Ghenoiu (Creative Director) şi Alecsandra Roman (Head of Planning) despre Magia din spatele Magicului. Acestea vor împărtăşi lucruri mai puţin cunoscute despre una dintre cele mai de impact campanii din România: #împreunăpentrumagichome.

De la o prezentare în ppt. s-a ajuns la o campanie care a spart toate bulele şi a adus românii împreună. Campania a câştigat un leu de argint la Cannes şi Grand Effie în 2018. De asemenea, Jazz este prima agenţie independentă care a obţinut un leu de aur la Cannes cu proiectul Opreşte Barbaria, Salvează Ciocârlia, care a schimbat legea vânătorii, cu 0 buget.

ECHIPA LEO BURNETT ROMÂNIA & TELEKOM ROMÂNIA

Din culisele mix-urilor fericite între client şi agenţie, vin să vorbească Victor Stroe (Associate Director & Head of Strategy @Leo Burnett) şi Ruxandra Rău (Director Brand & Communication Strategy, @Telekom).

Descoperim prin poveştile lor cum construim şi ne aliniem unii altora într-o industrie în care sinergiile corecte pot conduce la cele mai frumoase şi eficiente campanii, deconstruind o serie de proiecte de succes definitorii pentru creşterea brand-ului.

ECHIPA KFC ROMÂNIA & MRM // MCCANN ROMÂNIA

Echipele KFC & MRM//McCANN se alătură discuţiei despre echipe de lucru şi proiecte de succes, oferind un exemplu în care digitalul şi producţia răspund unor insight-uri reale, prezente şi atent documentate.

Tina Creţu şi Gina Zgubea (Senior Digital Marketing Managers @KFC), împreună cu reprezentanţi ai MRM, vorbesc despre cum au reuşit să deschidă un dialog despre fenomenul online-offline prin cele două seriale lansate pe platforma KFC Social Entertainment: Social Me & RANDOM.

Programul zilei de 30 mai:

•9:00 – 10:00 Registration & Networking
•10:00 – 11:00 Panel Talk 1
•11:00 – 12:00 Panel Talk 2
•12:00 – 12:30 Lunch Break
•12:30 – 13:15 Panel Talk 3
•13:15 – 14:00 Panel Talk 4
•14:00 – 15:00 Networking

Facebook Event

Înregistrările se fac AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus