AUDIENŢE. Victoria echipei CFR Cluj şi calificarea în play off-ul Ligii Campionilor a fost urmărită de aproape un milion de oameni din toată ţara. Meciul, încheiat 4-3 pentru clujeni contra echipei Celtic Glasgow, s-a văzut pe două posturi de televiziune: Digi Sport 1 şi Look Plus.
Practic, luând în calcul cele două staţii adunate, meciul de fotbal a fost cel mai urmărit program al serii.
Digi Sport 1 a stat cel mai dintre cele două. Postul RCS s-a clasat pe primul loc de la oraşe, cu meciul de fotbal. Totodată, şi Look Plus a stat bine.
Victoria istorică a fost urmărită, cumulat, de aproximativ 950.000 de oameni, din toată ţara. Audienţa s-a împărţit astfel:
- Digi Sport - 704.000 de telespectatori şi a fost pe locul trei la nivel naţional
- Look Plus - 327.000 de telespecatori, pe locul şapte la nivel naţional
Digi Sport s-a bătut pentru primele locuri cu Pro TV, Kanal D şi Antena 1.
Pro TV difuza pe interval filmul „Celularul”, cu Chris Evans. Antena 1 avea la acea oră „Poftiţi pe la noi” şi „Liber ca pasărea cerului”, iar Kanal D difuza serialul „Mireasa din Istanbul”.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Celtic - CFR (21.45-23.40):
NAŢIONAL. Victoria CFR-ului contra echipei Celtic Glasgow s-a văzut pe două posturi TV: Digi Sport 1 şi Look Plus.
Cel mai bine a stat Digi Sport. S-a clasat pe locul trei în toată ţara, cu o medie de 700.000 de privitori pe minut.
Look Plus a fost pe şapte cu o medie de 237.000 de telespectatori.
Lider pe interval era Pro TV, cu un film de acţiune.
URBAN. Digi Sport a câştigat audienţa de la oraşe. S-a clasat pe primul loc, cu o medie de aproximativ jumătate de milion de telespectatori pe minut.
Look Plus a fost tot pe şapte, cu aproximativ 100.000 de privitori pe minut în timpul partidei de fotbal.
Pro TV şi Kanal D s-au clasat pe doi, respectiv trei pe interval.
COMERCIAL. Şi tinerii s-au uitat la fotbal. Digi Sport 1 s-a clasat pe locul doi cu victoria CFR-ului. A avut o medie de audienţă de aproximativ 216.000 de privitori. Pe primul loc era Pro TV, în timpul meciului de fotbal.
Look Plus s-a clasat pe locul şase, în ceea ce priveşte publicul tânăr. A avut o medie de aproape 50.000 de privitori.
Audienta posturilor TV marţi, 13 august, pe intervalul meciului Celtic - CFR (21.45-23.40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 929.000 | 5.2 | 14.2 |
2 | Kanal D | 714.000 | 4 | 10.9 |
3 | DigiSport 1 | 704.000 | 4 | 10.8 |
4 | Antena 1 | 642.000 | 3.6 | 9.8 |
5 | Romania TV | 529.000 | 3 | 8.1 |
6 | Antena 3 | 508.000 | 2.9 | 7.8 |
7 | Look Plus | 237.000 | 1.3 | 3.6 |
8 | Prima TV | 186.000 | 1 | 2.8 |
9 | National TV | 153.000 | 0.9 | 2.3 |
10 | B1TV | 142.000 | 0.8 | 2.2 |
11 | Pro 2 | 122.000 | 0.7 | 1.9 |
12 | TVR 1 | 102.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | Look Sport | 94.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Minimax | 80.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Film Cafe | 69.000 | 0.4 | 1.1 |
16 | Cartoon Network | 59.000 | 0.3 | 0.9 |
17 | ETNO | 59.000 | 0.3 | 0.9 |
18 | Digi 24 | 56.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Pro Cinema | 50.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Realitatea TV | 49.000 | 0.3 | 0.7 |
21 | TVR 2 | 48.000 | 0.3 | 0.7 |
22 | Disney | 48.000 | 0.3 | 0.7 |
23 | Nickelodeon | 48.000 | 0.3 | 0.7 |
24 | Disney Junior | 43.000 | 0.2 | 0.7 |
25 | Happy Channel | 41.000 | 0.2 | 0.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 13 august, pe intervalul meciului Celtic - CFR (21.45-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | DigiSport 1 | 505.000 | 5.3 | 15.1 |
2 | Pro TV | 403.000 | 4.2 | 12 |
3 | Kanal D | 360.000 | 3.8 | 10.7 |
4 | Romania TV | 317.000 | 3.3 | 9.4 |
5 | Antena 3 | 267.000 | 2.8 | 8 |
6 | Antena 1 | 249.000 | 2.6 | 7.4 |
7 | Look Plus | 103.000 | 1.1 | 3.1 |
8 | Prima TV | 100.000 | 1 | 3 |
9 | B1TV | 84.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | National TV | 62.000 | 0.6 | 1.8 |
11 | Pro 2 | 55.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | Digi 24 | 44.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | Minimax | 43.000 | 0.4 | 1.3 |
14 | TVR 1 | 42.000 | 0.4 | 1.3 |
15 | Look Sport | 40.000 | 0.4 | 1.2 |
16 | Cartoon Network | 33.000 | 0.3 | 1 |
17 | Realitatea TV | 33.000 | 0.3 | 1 |
18 | Disney Junior | 32.000 | 0.3 | 0.9 |
19 | Comedy Central | 30.000 | 0.3 | 0.9 |
20 | Antena Stars | 26.000 | 0.3 | 0.8 |
21 | Pro Cinema | 22.000 | 0.2 | 0.6 |
22 | TVR 2 | 22.000 | 0.2 | 0.7 |
23 | Film Cafe | 20.000 | 0.2 | 0.6 |
24 | DigiSport 2 | 20.000 | 0.2 | 0.6 |
25 | TLC | 18.000 | 0.2 | 0.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 13 august, pe intervalul meciului Celtic - CFR (21.45-23.40), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 230.000 | 5.4 | 18.9 |
2 | DigiSport 1 | 216.000 | 5 | 17.7 |
3 | Antena 1 | 162.000 | 3.8 | 13.3 |
4 | Kanal D | 110.000 | 2.6 | 9 |
5 | Romania TV | 59.000 | 1.4 | 4.8 |
6 | Look Plus | 47.000 | 1.1 | 3.8 |
7 | Antena 3 | 44.000 | 1 | 3.6 |
8 | Comedy Central | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Prima TV | 20.000 | 0.5 | 1.7 |
10 | Minimax | 20.000 | 0.5 | 1.6 |
11 | Pro 2 | 19.000 | 0.5 | 1.6 |
12 | Look Sport | 19.000 | 0.4 | 1.6 |
13 | National TV | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
14 | Disney Junior | 18.000 | 0.4 | 1.5 |
15 | B1TV | 13.000 | 0.3 | 1 |
16 | Film Cafe | 9.000 | 0.2 | 0.7 |
17 | TLC | 9.000 | 0.2 | 0.7 |
18 | History | 9.000 | 0.2 | 0.8 |
19 | Antena Stars | 8.000 | 0.2 | 0.6 |
20 | Pro Cinema | 8.000 | 0.2 | 0.6 |
21 | Digi 24 | 7.000 | 0.2 | 0.6 |
22 | TVR 1 | 7.000 | 0.2 | 0.6 |
23 | Cartoon Network | 7.000 | 0.2 | 0.5 |
24 | Realitatea TV | 7.000 | 0.2 | 0.6 |
25 | Nickelodeon | 7.000 | 0.2 | 0.6 |
Comentarii