TPS Engage, startup-ul românesc axat pe publicitatea din outdoor-ul digital (DOOH), se extinde şi în Asia. În Coreea de Sud, mai exact.
Va fi partea a unui program de localizare, demarat de guvernul din Coreea de Sud.
TPS Engage, proiectul care îl are co-fondator pe publicitarul Matei Psatta, este parte din acceleratorul global Techstars. Anul trecut a obţinut finanţare de la Techstars Dubai, pentru a realiza prima reţea interconectată la nivel global de ecrane digitale indoor şi outdoor.
Startup-ul este singurul cu origini româneşti din proiectul organizat la Seul, fiind selectate doar 40 de companii din întreaga lume.
Programul dezvoltat de Coreea de Sud va asigura suportul tehnic şi financiar pentru dezvoltarea TPS Engage în Asia, în primă fază în Seul, cu scopul stabilirii unei companii cu sediul în Coreea de Sud.
Prima fază a programului durează patru luni, iar în urma deciziei fiecărui startup si a juriului local, companiile vor primi suport şi pentru următoarea perioadă.
Matei Psatta, co-fondator şi CMO TPS Engage:
„Asia a fost dintotdeauna o piaţă extrem de interesantă pentru noi, însă ştiam că avem nevoie de suport local pentru a ne putea dezvolta cu viteza pe care ne-o dorim şi pe care am reuşit s-o atingem în România şi CEE.
Din fericire, Coreea de Sud e în poziţia perfectă pentru a ne oferi acest suport. Urmează o perioadă extrem de interesantă atât pentru noi, cât şi pentru industria de outdoor digital – absolut totul se va schimba în următorii ani.”
Prin intermediul platformei, utilizatorii pot demara campanii publicitare pe mediile Digital Out Of Home (DOOH), indiferent de oraşul sau ţara în care sunt instalate ecranele fizice, spunea Matei Psatta anul trecut, într-un interviu pentru Paginademedia.ro.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii