MUTARE. După Zoe Vasilescu, proaspăt numită VP Sales & Corporate Affairs la Antena Group, compania anunţă o nouă numire la vârful vânzărilor.
Începând cu 1 octombrie Mihaela Vlădău va ocupa funcţia de Head of TV Sales în cadrul Antena Group. Ea vine de pe aceeaşi poziţie de la Pro TV, unde a lucrat timp de 13 ani.
„Venirea Mihaelei completează perfect echipa de vânzări Antena Group. Mă bucur să avem alături un om cu experienţa şi rezultatele ei”, a declarat Mihai Ioniţă, Director Antena Group.
Mihaela Vlădău şi-a început cariera de vânzări în presa scrisă, la Pro Sport, la începutul anilor 2000. În anul 2003, a trecut la MediaPro International, unde s-a ocupat, pe rând, de Sponsorhip Sales Manager la Pro TV, iar mai apoi de vânzarea de publicitate pentru Pro Cinema.
Din 2006, a fost numit Head of TV Sales la Pro TV.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Mai bine raspunde la intrebari, nu mai devia subiectul:
La ce iti trebuie "multe televiziuni", cand "Pro TV", pe comercial, face cat "(antena 1, 2, 3 si 4)" la un loc ?
"peste cativa ani" inseamna 10 ? Vreau sa vad anul care vine, "Antena 1" lider pe comercial in fiecare zi.
Mai bine ne zici ce a mai facut serialul laudat de tine, "Sacrificiul"... Aseara, foarte slab:
"Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, cu 9.6 puncte de rating și 25.8 % share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.5 puncte de rating și 14.8 % share."