Brandul de ciocolată Alka a fost amendat de Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării.
Va scoate din buzunar 10.000 de lei pentru o serie de reclame cu tentă sexuală, informează G4Media.
Cu ce a greşit Alka?
A promovat o serie de imagini, în care apăreau mai multe tinere, însoţie de texte ca „îi place cu ochii închişi”. Astfel, ar fi promovat o „imagine degradantă şi ofensatoare asupra femeilor”, arată CNCD într-un comunicat de presă.
„Campania publicitară pentru produsele Alka, care are ca scop promovarea produselor prin asocierea cu imagini în care se regăsesc preponderent femei, imagini însoţite de mesaje care în mod vădit tentă sexuală, promovează o imagine degradantă şi ofensatoare asupra femeilor şi aduc atingere demnităţii femeilor promovând sexismul şi obiectificarea acestora, reprezintă faptă de discriminare”, arată comunicatul CNCD citat de G4Media.
Alka ar fi prima companie privită amendată de CNCD pentru o campanie publicitară, menţionează aceeaşi sursă.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
https://www.youtube.com/watch?v=RRMtXtaRWic