Când tehnologia se-mpleteşte cu tradiţia. Ce au în comun covoarele tradiţionale româneşti, sunetele emblematice din diferite colţuri ale ţării şi aplicaţia Spotify?
O campanie gândită de agenţia Ogilvy Romania, pentru clădirea de birouri Globalworth Tower, aduce împreună covoarele tradiţionale româneşti, aplicaţia Spotify şi sunete emblematice din folclor, precum Cobza din Moldova sau Buciumul din Bucovina.
Cu ce ocazie? O campanie legată de Ziua Unirii - 24 ianuarie.
Sound Codes of Romania. Covoare cu QR code
În lobby-ul clădirii Globalworth Tower, vor fi expuse covoare tradiţionale româneşti, care vor avea ţesute QR code-uri.
Odată scanat cu telefonul mobil, codul va trimite utilizatorii către un playlist dedicat în aplicaţia Spotify – Sound Codes of Romania.
Acolo vor putea fi ascultate sunete tradiţionale româneşti, emblematice pentru diferite zone din ţară: Cobza din Moldova, Buciumul din Bucovina, Păsările din Delta Dunării, Mocăniţa din Maramureş, Moara din Dobrogea şi Toaca din Neamţ.
Expoziţia va fi la Globalworth Tower între 21 şi 23 ianuarie, cu ocazia zilei de 24 ianuarie (Ziua Unirii Principatelor Române).
De asemenea, un meşteşugar popular din Râmnicu Vâlcea va ţese, în timp real, pe parcursul celor 3 zile, un covor tradiţional românesc. Întregul proces al acestui meşteşug va putea fi admirat de toţi cei care vor vizita lobby-ul Globalworth Tower din Bucureşti.
Ce spune agenţia?
Adrian Diac, Creative Director Ogilvy Romania:
“Vorbim cu o generaţie care nu mai crede în istoria din cărţi. Care caută singură şi descoperă nuanţe noi şi care are tehnologia la îndemână pentru orice face.
De ce nu am folosi tehnologia şi pentru a ne racorda la trecut, dar dintr-o perspectivă firească?
Muzica este un element comun al generaţiei de acum, aşa că am ales să folosim cea mai fresh platformă, Spotify, pentru a crea un playlist unde poate fi redescoperit universul sonic tradiţional românesc“.
Georgiana Oltenescu, Head of Marketing şi Communication Globalworth:
„Zilnic, peste 100.000 de vizitatori calcă pragul clădirilor noastre. Peste jumătate dintre aceştia sunt mileniali, generaţia cea mai activă social, care trăieşte pentru experienţe necondiţionate de timp şi de spaţiu.
Fiind atenţi la preocupările şi starea de bine a celor care îşi petrec timpul în clădirile noastre, am ajuns să realizăm un proiect care, prin intermediul tehnologiei, conectează generaţia de astăzi cu elemente care definesc patrimoniul nostru cultural.”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii