PITCH. Agenţia de digital Sunshine Digital se va ocupa, în următorii trei ani, de comunicarea digitală a lanţului de benzinării Mol România, anunţă reprezentanţii companiei.
Practic, va gestiona zona de comunicare în social media, comunicarea media şi serviciile de newsletter.
Cele două companii nu sunt la prima colaborare, informează aceeaşi sursă. Până acum, Sunshine s-a ocupat de digitalul Mol la festivalul Untold, din 2016 până în 2019.
De asemenea, a mai lucrat şi la proiecte precum Aventura Iernii, Meşter la Volan sau Provocarea Evo.
Sunshine Digital se mai ocupă, printre altele, şi de consultanţă strategică, web design şi campanii social media sau influencer communication.
Gabriel Nedelea - managing partner la Sunshine Digital, despre colaborarea cu Mol:
„Profesionalismul echipei şi eficienţa serviciilor noastre ne-au adus un nou pitch câştigat, dar şi ocazia de a continua şi în viitor strategia şi proiectele pe care le desfăşurăm alături de partenerul nostru, MOL România, de nu mai puţin de cinci ani.
Mergem mai departe împreună, cu un pachet complet de servicii de comunicare digitală şi o mai puternică atenţie pe dezvoltarea proiectelor concentrate pe zonele video şi animaţie, care să aducă utilizatorilor serviciilor MOL interacţiuni de calitate, informaţii utile şi beneficii reale.”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu