Skip to main content

Spotify anunţă un serviciu de reclame, cât şi de măsurare a audienţei pentru industria de Podcasturi

 
Spotify anunţă un serviciu de reclame, cât şi de măsurare a audienţei pentru industria de Podcasturi

Spotify încearcă o „reformă” pe piaţa podcasturilor. Platforma de streaming anunţă lansarea unui sistem de anunţuri publicitare, cât şi de măsurare a audienţei podcasturilor, informează Variety.

Publicitate

Se va numi Streaming Ad Insertion şi va permite publicitarilor să cumpere „publicitate cât mai ţintită” în producţiile de tip podcast şi să vadă, mai exact, cine ascultă emisiunile.

Cu noul sistem, Spotify îşi propune să aducă mai multe informaţii despre performanţa reclamelor inserate în emisiuni, menţionează aceeaşi sursă.

Despre ce informaţii ar fi vorba?

Noul sistem al platformei de streaming audio ar trebui să aducă date despre frecvenţa reclamelor (de câte ori a fost auzit anunţul), despre reach-ul pe care un spot l-a atins şi ar mai trebui să facă o analiză a publicului ascultător (vârstă, sex sau tipul de dispozitiv de pe care ascultă).

Ar fi pentru prima dată când acest tip de date sunt disponibile pentru publicitari şi pentru creatorii de podcast, scrie Variety care citează Spotify.

De ce ar fi acest sistem ceva diferit?

Până acum, spre deosebire reclamele care rulează pe site-uri web, industria măsoară audienţa unei producţii audio după numărul de descărcări pe care-l are, mai notează sursa citată.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus