Skip to main content

Telekom România creşte preţurile, din martie. Inclusiv pe TV. Cu cât

 
Sursa foto: Adevarul
Sursa foto: Adevarul

Compania Telekom anunţă o scumpire a abonamentelor sale, pentru clienţi rezidenţiali, începând cu 1 martie.

Publicitate

Astfel, preţul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV şi voce) şi pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus), anunţă compania într-un comunicat de presă.

Această ajustare nu se aplică preţurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania, au subliniat reprezentanţii companiei.

De ce această creştere?

„În contextul creşterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicaţii, precum şi pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condiţiile de furnizare a serviciilor de comunicaţii electronice şi să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicaţii din portofoliul său. Această modificare este influenţată şi de creşterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual”, au explicat reprezentanţii companiei în anunţul de presă.

Compania a mai trecut printr-o astfel de scumpire în urmă cu mai puţin de un an. În 15 aprilie 2019, Telekom a crescut preţul la abonamente tot cu 2 lei

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nelu Nelu
    Sunt scârbit de firma asta a lor. Preturi umflate, grila slabuta de programe, nici net-ul lor nu se compara cu alte firme. M-am saturat de ei, m-am reziliat de 5 ani de ei si sunt multumit. La Digi am parte de servicii mai bune la preturi mai decente.
  • Fora Fora
    Am trimis cerere de reziliere pt majorarea pretului , au sunat si au zis sa raman la ei ca nu aplica majorarea la abonamentul meu . La a doua cerere au sunat si au zis ca nu v -a fi nicio majorare ca s- a gresit trimitand motificarea . Nu vor sa dea raspunsul in scris, te suna un operator care habar nu are iti spune numai ca nu poti rezilia ctr. ( sunt in perioada contractuala) Cunoaste-ti alta procedura ? Multumesc!
  • Dan Dan
    Este de observat ca in Germania nu a scos din grila Eurosport si Discovery.
    Noi ce nevoie avem de aceste posturi Tv?
  • Bogdan Bogdan
    Pe mine m-au pierdut de client de când au scos Cinemaraton. Îmi pare rău doar că sunt nemți și în general prefer produsele nemțești, dar pe partea de comunicații nici în Germania nu se face treabă foarte bună. În același timp mă gândesc că și un monopol Digi poate fi periculos - oare dacă omoară toată competiția Digi va rămâne cu aceleași tarife drăguțele?
  • telekk telekk
    o sa primesti instiintare in scris despre modificarea tarifelor, in care o sa te anunte ca poti rezilia in termen de 30 de zile. Aici depinde daca ai primit echipamente la prelungirea contractului, acelea trebuie sa le platesti sau sa le dai inapoi.
  • Valentin Valentin
    Bună ziua,un sfat despre pașii pe care trebuie sa ii fac pentru a rezilia contractul cu ei fără a plăti taxa de reziliere?
  • sri sri
    estimez 100 000 de rezilieri. Spor !
  • mile mile
    oricum e foarte ieftin in romania
  • Arcan Arcan
    Eu am și reziliat contractul cu ei. Să plece odată și să ne lase în pace!
  • Mile Mile
    ***
  • George George
    cei mai buni sunt cei de la DIGI si UPC dupa parerea mea telekom stie excat cum sa atraga clientii dar eu mi-am dat seama mai un pic si o sa plec de la ei rusine telekom romania se da domnu sa plecati odata
  • arcu de triumf arcu de triumf
    Inca putin si n-or sa mai aiba ce vinde ca pleaca toti. De-aia era campanie sa t reci la abonament ca acolo esti legat la cartela e altceva. Nu le-a priit piata din RO :)
  • Mile Mile
    ***
  • George George
    Telekom isi bat joc de clienti au scos canalele discovery si acuma mai si creste prețurile rusine Telekom romania
  • Cris Cris
    se poate face rezilierea,Tocmai am primit raspunsul prin email de la ***,..ca in termen de 30 zile,se poate rezilia contractul ,fara a plati penalitati.Ciudat este,si da de gandit,ca foarte repede s-au miscat cu raspunsul ,fiindca la 6.00 ,dis de morning,am trimis mesajul,iar la 9.00.am primit raspunsul.E clar,e ceva putred in Danemarca,adica la ***.apropo,MILE,nu te mai baga singur in seama,daca ai atat de multi bani de aruncat pe fereastra,in schimb,unde nu stii nu mai fa pe profetul Mahomed,deja ma plictisesti,fan al latrinelor tv.

Trimite un comentariu

sus