Câţi abonaţi a pierdut Telekom după ce a scos din grilă posturile Discovery Eurosport? Cum s-ar fi văzut în preţul abonamentului menţinerea canalelor în grilă?
Oficialii Telekom spun că ieşirea canalelor Discovery/Eurosport din grila de programe a avut un impact mic în numărul de abonaţi.
"Procentual, vorbim de o scăderea foarte puţin sesizabilă. Cred că 0,05%", a răspuns Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidenţial Telekom Romania, la întrebarea Paginademedia.ro.
Mai concret:
"În număr de abonaţi, vorbim de câteva sute", a spus Andreas Elsner.
Telekom are un număr total de 1,35 de milioane de abonaţi la serviciile de televiziune, cei mai mulţi la abonamentele prin satelit - DTH.
Elsner susţine că, în cazul în care posturile Discovery ar fi rămas în grilă, în noile condiţii, ar fi dus la o creştere a preţului.
"Dacă posturile erau în grilă, abonamentul ar fi crescut nu cu doi lei, ci ar fi fost o majorare de doi euro", a spus Elsner.
Telekom şi-a anunţat abonaţii, la începutul acestui an, că din luna martie abonamentele vor fi majorate cu 2 lei.
Reamintim că, la sfârşitul anului trecut, Telekom a anunţat că scoate dn grilă posturile Discovery-Eurosport, pe fondul unui preţ mai mare cerut de posturile de televiziune. Decizia a declanşat un război al comunicatelor şi al declaraţiilor (inclusiv pe reţelele sociale), între cele două companii.
O istorie, în linkurile de mai jos:
Canalele Discovery, inclusiv Eurosport, ies din grila Telekom. Intră National Geographic
Dispută pe piaţa de cablu. Telekom: Cerem Discovery să înceteze campania publică injustă
RĂSPUNSUL Discovery, după acuzaţiile Telekom: Am fost şi încă suntem deschişi să ajungem la o înţelegere
REPLICA Discovery la propunerea Telekom de a face un pachet separat Discovery-Eurosport: Propunerea ne discriminează, izolând canalele noastre
Disputa Telekom - Discovery, faza pe scrisori. Telekom: „Dragă Victoria...”. Compania propune crearea unui pachet separat Discovery
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Orange a început să își construiască rețea proprie. Și ar fi bine să nu place, de dragul concurenței
dar mie tot îmi place grilă telekom pentru muzică - Iconcerts, Vh1 Classic, iar din martie avem Filmbox
oamenii dau receivere Samsung... se vede că investesc ceva
va reveni și Discovery, sunt sigur
În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, suntem nevoiți să modificăm condițiile de furnizare a serviciilor prevăzute în contractul încheiat cu Telekom Romania Mobile.
Astfel, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare abonament de servicii mobile contractat pe contul 1.10198659 va fi majorat cu 0,42 euro TVA inclus (0,35 euro fără TVA). Majorarea se adaugă la prețul redus al abonamentului (prețul rezultat după aplicarea reducerilor/promoțiilor de care beneficiați conform contractului), prețul final fiind determinat prin însumarea acestora. Majorarea prețului se va regăsi pe factura dvs. evidențiată la linia Majorare 2 abonament servicii mobile.
Valoarea majorării în lei este de 2 lei* (TVA inclus); valoarea în lei poate varia în funcție de cursul de schimb aplicabil la data emiterii facturii.
În măsura în care nu sunt modificate expres sau implicit conform celor din prezenta notificare, restul prevederilor contractului nu se modifică.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările de mai sus, aveți dreptul de a denunța unilateral contractul privind furnizarea serviciilor în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei notificări. În caz de denunțare a contractului, nu veți fi obligat la plata vreunor despăgubiri. Dacă ați achiziționat un Pachet Promoțional, tranșele lunare neplătite aferente terminalului achiziționat devin automat scadente și exigibile.
Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificarea scrisă, transmisă către Telekom Romania Mobile Communications S.A., la sediul din București, Splaiul Independenței nr. 319G, SEMA Parc, Clădirea Atrium House, etajele 1 și 2, Sector 6, 060044, conform prevederilor Contractului sau în magazinele Telekom Romania.
Cu stimă,
Andreas Elsner