AUDIENŢE. Milioane de români au urmărit în faţa televizoarelor Slujba de Înviere, o premieră ca urmare a actualei pandemii. Câţi români au luat lumina de la TV? Şi de pe ce posturi?
Au fost în faţa televizoarelor 4,4 milioane de români, la Slujba dată în direct între orele 23.50 şi 00.30. Un număr de 4,4 milioane de români la slujbă, din totalul celor 5,6 milioane care aveau televizoarele deschise.
Cu alte cuvinte, aproape trei sferturi dintre românii care se uitau la televizor erau pe unul dintre canalele care difuzau Slujba, transmisă, în premieră, din Biserica fără enoriaşi.
Mai întâi, cine a dat Slujba de Înviere? Mai simplu este de răspuns la întrebarea cine NU a difuzat-o. Şi sunt puţini: Prima TV (care avea un film cu Piedone) şi Naţional TV (dar aici două alte staţii ale Fraţilor Micula N24 Plus şi Favorit aveau Slujba pe Post).
Cum au transmis?
Toate au preluat imaginile filmate de Trinitas (postul Patriarhiei), din care nu au lipsit cadre filmate cu dronele, deasupra unui Bucureşti pustiu, în care singurele maşini care se vedeau erau cele ale Poliţiei.
Slujba a început în jurul orei 23.50, iar posturile au ieşit din live la 00.30.
- Pro TV a avut un live cu Alex Dima, iar soprana Angela Gheorghiu a cântat Hristos a Înviat din morţi.
- Antena 1 a avut o ediţie specială cu Octavia Geamănu gazdă.
- Kanal D a avut un special, cu Simona Pătruleasa şi Mihai Ghiţă în platou. A alternat imaginile de la Slujbă cu alte intervenţii live.
- TVR a comentat Slujba cu Cristian Tabără în platou
- Posturile de ştiri au difuzat toate, cu imagini "full" sau cu "ferestre" de la Biserică. Şi Happy Channel a avut Slujba pe post.
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 23.30):
NAŢIONAL. Aproape trei sferturi dintre românii care aveau aseară televizoarele deschise au urmărit Slujba de Înviere. Adică 4,4 milioane, din 5,6 milioane.
Cei mai mulţi au lăsat televizoarele deschise pe Antena 1 şi pe Pro TV (1,1 milioane la fiecare post). Doar 7.000 de telespectatori au fost între Antena 1 şi Pro TV. Practic, egalitate.
România TV şi Antena 3 au urmat, cu 420.000-450.000 de români pe post.
Kanal D, în mod normal în primele trei, a fost depăşit de celel două posturi de ştiri.
Din primele zece posturi, TOATE au difuzat Slujba. Prima TV, care avea un film cu Piedone, a fost jos în top.
URBAN. La oraşe, 2,4 milioane de telespectatori au stat în faţa televizoarelor să vadă Slujba de Înviere. 2,4 milioane, dintr-un consum total de 3,1 milioane.
La oraşe, televizoarele au stat mai mult pe Pro TV (670.000). Antena 1 a fost la 200.000 de telespectatori distanţă, urmată de Antena 3.
Nici la oraşe, Kanal D, post nelipsit de pe podium, nu a mai fost în opţiunile românilor în seara de Paşte. Postul turcesc a fost depăşit de trei posturi de ştiri (Antena 3, România TV şi Digi 24). Până şi postul public TVR 1, altădată invizibil, a fost peste Kanal D.
COMERCIAL. Care au fost opţiunile publicului tânăr? Aici, lucrurile au fost clare: Pro TV, prima opţiune (370.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani). Antena 1, opţiunea a doua, la distanţă (153.000).
Restul posturilor au avut cifre modeste în rândul tinerilor (câteva zeci de mii). Şi pe publicul tânăr, al treilea "mare generalist", Kanal D, a coborât în opţiunile tinerilor în seara de Paşte.
GALERIE FOTO. Aproape toate posturile TV au dat Sluba de Înviere:
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.132.000 | 6.4 | 17.8 |
2 | Pro TV | 1.125.000 | 6.4 | 17.7 |
3 | Romania TV | 456.000 | 2.6 | 7.2 |
4 | Antena 3 | 423.000 | 2.4 | 6.7 |
5 | Kanal D | 320.000 | 1.8 | 5.0 |
6 | TVR 1 | 183.000 | 1.0 | 2.9 |
7 | Digi 24 | 167.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | Realitatea Plus | 150.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | B1TV | 134.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 114.000 | 0.6 | 1.8 |
11 | National TV | 108.000 | 0.6 | 1.7 |
12 | Pro Cinema | 100.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | N24 PLUS | 88.000 | 0.5 | 1.4 |
14 | Prima TV | 87.000 | 0.5 | 1.4 |
15 | AMC | 86.000 | 0.5 | 1.4 |
16 | Nickelodeon | 81.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | Cartoon Network | 72.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | AXN | 71.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | Pro 2 | 70.000 | 0.4 | 1.1 |
20 | Favorit TV | 62.000 | 0.4 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 667.000 | 7.0 | 19.1 |
2 | Antena 1 | 408.000 | 4.3 | 11.7 |
3 | Antena 3 | 305.000 | 3.2 | 8.8 |
4 | Romania TV | 277.000 | 2.9 | 7.9 |
5 | Digi 24 | 147.000 | 1.5 | 4.2 |
6 | TVR 1 | 123.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Kanal D | 117.000 | 1.2 | 3.3 |
8 | Realitatea Plus | 90.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | B1TV | 67.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | National TV | 58.000 | 0.6 | 1.7 |
11 | Nickelodeon | 55.000 | 0.6 | 1.6 |
12 | AXN | 54.000 | 0.6 | 1.6 |
13 | N24 PLUS | 51.000 | 0.5 | 1.5 |
14 | Pro Cinema | 46.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | Antena Stars | 44.000 | 0.5 | 1.3 |
16 | Nick JR | 39.000 | 0.4 | 1.1 |
17 | Boomerang | 38.000 | 0.4 | 1.1 |
18 | History | 37.000 | 0.4 | 1.1 |
19 | TV1000 | 35.000 | 0.4 | 1.0 |
20 | Favorit TV | 33.000 | 0.4 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 18 aprilie, pe intervalul Slujbei de Înviere (23.50 - 00.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 368.000 | 8.7 | 28.3 |
2 | Antena 1 | 153.000 | 3.6 | 11.7 |
3 | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 4.5 |
4 | Digi 24 | 45.000 | 1.1 | 3.5 |
5 | TVR 1 | 40.000 | 0.9 | 3.0 |
6 | AXN | 39.000 | 0.9 | 3.0 |
7 | Kanal D | 34.000 | 0.8 | 2.6 |
8 | Romania TV | 34.000 | 0.8 | 2.6 |
9 | Nick JR | 31.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | History | 27.000 | 0.6 | 2.0 |
11 | AMC | 27.000 | 0.7 | 2.1 |
12 | B1TV | 26.000 | 0.6 | 2.0 |
13 | Realitatea Plus | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
14 | TLC | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
15 | Boomerang | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
16 | Nickelodeon | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
17 | TV1000 | 17.000 | 0.4 | 1.3 |
18 | N24 PLUS | 16.000 | 0.4 | 1.2 |
19 | Pro Cinema | 16.000 | 0.4 | 1.3 |
20 | Favorit TV | 12.000 | 0.3 | 0.9 |
Comentarii
Arata groaznic.
Nu inteleg de ce au vrut sa schimbe, era totul bine cum era
P.S. Cum se putea schimbarea de grafica fără Stoiceasca?cum de nu a fost pusă azi noapte?! :))
În fine, tinerii ăștia între 18-49 de le comercial au fost mai mulți de 30+
Eu de exemplu am 22 și nu am de gând sa îl urmăresc pe Daniel Preasfințitul și fericitul la TV sau face-to-face.