AUDIENŢE. Antena 1 a mizat pe Acces Direct şi în weekend. A câştigat, dar doar pe jumătate: a adus mult public din toată ţara, dar a pierdut din tineri.
Prima ediţie Acces Direct de weekend, fără Vulpiţa, a fost lider la nivelul întregii ţări şi în mediul urban, dar a fost pe doi pe segmentul de public tânăr.
Faţă de sămbăta trecută, când pe interval avea o reluare Chefi la Cuţite, Antena 1 aproape că şi-a dublat audienţa. A urcat la o medie de 623.000 de telespectatori pe minut cu Acces Direct, faţă de 345.000 cât avea acum o săptămână.
A urcat uşor şi la oraşe, însă a pierdut aproape o treime din publicul comercial.
Reamintim că de la finalul săptămânii trecute emisiunea Acces Direct, cu Mirela Vaida, are ediţie si sâmbăta. Ediţia de sâmbătă se numeşte chiar Acces de weekend.
Acces Direct este cea mai amendată emisiune a momentului, iar în ultimele şase luni a fost identificată cu serialul Vulpiţa.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00):
NAŢIONAL. Acces Direct prinde şi în weekend, cu o ediţie fără Viorel şi Vulpiţă („vedetele” emisiunii din ultimele şase luni). Aproape că a reuşit să dubleze audienţa staţiei sâmbătă, pe intervalul 17:00-19:00, comparativ cu situaţia de acum o săptămână.
Aproximativ 623.000 de români s-au uitat în urmă cu două zile la Acces Direct, prima ediţie de weekend. Cifrele au crescut simţitor, faţă de acum o o săptămână - 345.000, când postul avea o realuare Chefi la cuţite.
După liderul Antena 1, locul doi pe interval a fost ocupat de postul de ştiri România TV - 355.000 de privitori. Locul trei a fost ocupat de Kanal D (351.000), iar abia pe patru regăsim Pro TV (262.000 de telespectatori în medie).
URBAN. Interes pentru Acces Direct de weekend a fost şi în mediul urban. S-a simţit o creştere uşoară pe interval, comparativ cu situaţia din 20 iunie.
Antena 1 a avut o audienţă de 291.000 în urmă cu două zile, faţă de 220.000 acum o săptămână.
Locul doi, pe interval, i-a aparţinut tot staţiei de ştiri România TV. Podiumul a fost completat de Antena 3, cu 150.000 de oameni la TV.
Marile generaliste Kanal D şi Pro TV au fost jos, sâmbătă pe intervalul Acces Direct. Postul Dogan a ocupat locul patru, cu 147.000 de privitori, iar televiziunea din Pache Protopopescu a numărat doar 110.000 de persoane la TV, când pe Antena 1 era emisiunea prezentată de Mirela Vaida.
COMERCIAL. Situaţia a fost uşor diferită pe segmentul tânăr. Antena 1 n-a mai fost pe primul loc, fiind depăşită pe interval de rivala Kanal D. Ce-i drept între cele două diferenţa a fost foarte mică.
Aspectul important este, însă, acela că Antena 1 a pierdut o treime din publicul tânăr de la o săptămână la alta. Dacă pe 20 iunie, la reluarea Chefi la cuţite, s-au uitat peste 80.000 de tineri, în urmă cu două zile, la Acces Direct, au fost doar 58.000.
De pe primul loc, Kanal D a numărat, pe interval, o medie de 59.000 de persoane.
Pro TV a prins podiumul pe publicul comercial, unde a fost urmărit de aproximativ 50.000 de privitori, pe interval.
România TV a coborât pe patru, cu 32.000, iar Antena 3 a fost pe opt, cu 21.000.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 623.000 | 3.5 | 16.5 |
2 | Romania TV | 355.000 | 2 | 9.4 |
3 | Kanal D | 351.000 | 2 | 9.3 |
4 | Pro TV | 262.000 | 1.5 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 210.000 | 1.2 | 5.6 |
6 | Prima TV | 166.000 | 0.9 | 4.4 |
7 | DigiSport 1 | 119.000 | 0.7 | 3.1 |
8 | National TV | 104.000 | 0.6 | 2.8 |
9 | Happy Channel | 83.000 | 0.5 | 2.2 |
10 | Diva | 65.000 | 0.4 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 291.000 | 3 | 13.6 |
2 | Romania TV | 214.000 | 2.2 | 10 |
3 | Antena 3 | 154.000 | 1.6 | 7.2 |
4 | Kanal D | 147.000 | 1.5 | 6.9 |
5 | Pro TV | 110.000 | 1.2 | 5.1 |
6 | DigiSport 1 | 86.000 | 0.9 | 4 |
7 | Prima TV | 73.000 | 0.8 | 3.4 |
8 | National TV | 62.000 | 0.6 | 2.9 |
9 | Diva | 48.000 | 0.5 | 2.3 |
10 | B1TV | 48.000 | 0.5 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 iunie, pe intervalul Acces Direct (17.00 - 19.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 59.000 | 1.4 | 9.4 |
2 | Antena 1 | 58.000 | 1.4 | 9.3 |
3 | Pro TV | 49.000 | 1.2 | 7.7 |
4 | Romania TV | 32.000 | 0.8 | 5 |
5 | DigiSport 1 | 28.000 | 0.7 | 4.5 |
6 | Diva | 25.000 | 0.6 | 3.9 |
7 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 3.4 |
8 | Antena 3 | 21.000 | 0.5 | 3.3 |
9 | TV1000 | 17.000 | 0.4 | 2.7 |
10 | ZU TV | 16.000 | 0.4 | 2.6 |
Comentarii
mile , de audienta primetime luna mai nu zici nimic?
Unde antenuta a scazut cu 3 puncte , ha ha ha
Apropo, veniturile ProTV au fost mai mari față de Antena1 din cauză că la eu reclama este mult mai scumpă.
P.s.: Acces a fost pe 1 din cauză că oamenii se așteptau să îi vadă pe Vulpița&co, singur în această sâmbătă vor scădea.
Cât despre scăderea pe Comercial față de săptămâna trecută se datorează și din cauza vremii foarte bună și mulți au ieșit din case