Echipa lui Gică Hagi renunţă la variantă tipărită a revistei Viitorul. Mişcarea se întâmplă la aproximativ cinci luni de la lansare.
„Echipa de marketing ne-a comunicat că revista nu va mai fi tipărită pe hârtie”, a declarat Daniel Nanu (coordonatorul proiectului) pentru Paginademedia.ro.
Următorul număr urma să apară peste două săptămâni, a mai spus el.
În două postări publicate pe contul personal de Facebook, Nanu a vorbit despre noul sponsor al echipei, care ar fi Petrom, după cum spune chiar el şi „măsurile” luate după semnarea contractului:
„Marele sponsor al Academiei Hagi cica e Petrom. 1 milion pe an. Prima măsură: nu mai tipărim revista”, a scris jurnalistul în postările sale.
Revista a avut o apariţie lunară şi a fost distribuită gratuit suporterilor. A pornit cu un număr de 36 de pagini şi un tiraj de 3.000 de exemplare pe lună.
Proiectul a fost gândit de la început de către jurnalistul Daniel Nanu, nume care a trecut pe la publicaţii ca Evenimentul Zilei (şeful departamentui de sport la înfiinţare), Gazeta Sporturilor, ProSport sau Sportul Românesc.
„Costul de producţie ajunge la câteva mii de euro pe lună, dar este un buget asumat de club”, după cum spunea chiar Nanu pentru Paginademedia.ro la vremea respectivă.
Citeşte şi:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii