Audienţe. Seara alegerilor a fost una încăcată pentru televiziuni. Românii au avut trei preferinţe în timp ce se anunţau rezultatele alegerilor, la ora 21.00: România TV, Antena 3 şi Pro TV. Fiecare cu publicul lui.
Primele 15 minute de după ora 21:00 au împărţit preferinţele românilor pe cele trei segmente, acolo unde am avut câte un lider. România TV a dominat pe publicul naţional, iar Antena 3 a fost prima la oraşe.
Egalitate pe publicul comercial între Antena 1 (cu Alessandra Stoicescu) şi Pro TV (cu Cristian Tudor Popescu în studio), posturile care au fost preferate de tineri. Doar 1.000 de tineri a avut Antena 1 în plus la ora 21.00.
În medie, în toată ţară, România TV a înregistrat o audienţă de puţin peste 1 milion de telespectatori la ora 21.00, depăşind la limită Pro TV-ul, care a a avut o ediţie specială a Ştirilor Pro TV prezentată de Cristian Leonte, cu Cristian Tudor Popescu în postura de invitat. Antena 3 a condus oraşele, cu o medie de aproape 700.000 de telespectatori.
Pe publicul tânăr, în primul sfert de oră după 21.00, publicul s-a împărţit în mod egal între Antena 1 şi Pro TV, cu Digi 24 pe locul al treilea.
De notat că România TV nu a prezentat sondajul Exit-Poll, la ieşirea de la urne, făcut de Avangarde (cel cu 47% Nicuşor Dan şi 39% Gabriela Firea). Au dat, în schimb, un sondaj al Sociopol, în care Nicuşor Dan şi Gabriela Firea erau aproape la egalitate (45%-44%) şi în care la Sectorul 1 era dat câştigător Daniel Tudorache, de la PSD, nu Clotilde Armand.
Aceasta a fost situaţia pe sfertul de oră 21.00-21.15, când s-au anunţat rezultatele, dar ce s-a întâmplat după? Unde au fost urmărite dezbaterile dintre orele 21.00 şi 24.00?
România TV a fost cel mai urmărit canal TV pe cele trei ore de dezbateri, detaşat, mult şi în faţa Pro TV şi la nivelul întregii ţări. La oraşe, a fost cu foarte puţin în faţa Antena 3, dar situaţia a fost total diferită în rândul tinerilor.
Pe publicul tânăr, România TV a fost tocmai pe poziţia a şaptea, iar Pro TV a fost pe prima poziţie pe interval (de notat că Pro TV a avut doar o parte de dezbatere pe intervalul 21.00-24.00, restul fiind filme).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:
15 minute şi trei lideri pe intervale: România TV, Antena 3 şi Pro TV
Naţional. Primele 15 minute au atras trei învingători pe trei segmente. Au fost minute cruciale în care televiziunile anunţau marele câştigător al Primăriei Capitalei, dar şi primarii de pe sectoare. În toată ţara, România TV a condus topul, având o audienţă de 1.194.000 de telespectatori. Pro TV a încheiat pe locul doi, cu 1.147.000 de urmăritori.
Podiumul a fost încheiat de Antena 3, cu 1.113.000 de privitori. Postul de ştiri al Intact a depăşit chiar Antena 1, care a înregistrat 903.000 de telespectatori cu „Observator special” prezentat de Alessandra Stoicescu.
Dintre posturile de ştiri, Digi 24 s-a clasat pe locul 6, Realitatea Plus pe 9 şi B1 pe 10.
Urban. La oraşe a câştigat Antena 3. Emisiunea de după alegeri moderată de Mihai Gâdea a strâns în faţa televizoarelor 691.000 de telespectatori. A reuşit să depăşească Pro TV, care s-a clasat şi aici pe locul secund, având 553.000 de urmăritori.
Podiumul l-a completat Antena 1, la mică diferenţă - 539.000 de privitori. A urmat România TV, cu 536.000 de urmăritori, în timp ce Realitatea Plus a fost pe 8, iar B1 pe 10.
Comercial. Tinerii au ales să urmărească rezultatul voturilor pe Antena 1 şi pe Pro TV. O medie de 290.000 de tineri la Antena 1 şi de 289.000 la Pro TV.
Dintre staţiile de ştiri, Digi24 a urcat serios şi s-a clasat pe treapta a treia, cu 158.000 de privitori. Urmează Antena 3 cu 133.000 de urmăritori, iar România TV a căzut pe locul 6, cu 86.000 de privitori.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Romania TV | 1.194.000 | 6.8 | 13.4 |
2 | Pro TV | 1.147.000 | 6.5 | 12.9 |
3 | Antena 3 | 1.113.000 | 6.3 | 12.5 |
4 | Antena 1 | 903.000 | 5.1 | 10.1 |
5 | Kanal D | 868.000 | 4.9 | 9.7 |
6 | Digi 24 | 430.000 | 2.4 | 4.8 |
7 | TVR 1 | 368.000 | 2.1 | 4.1 |
8 | Prima TV | 318.000 | 1.8 | 3.6 |
9 | Realitatea Plus | 204.000 | 1.2 | 2.3 |
10 | B1TV | 193.000 | 1.1 | 2.2 |
11 | Antena Stars | 170.000 | 1 | 1.9 |
12 | DigiSport 1 | 125.000 | 0.7 | 1.4 |
13 | Pro 2 | 121.000 | 0.7 | 1.4 |
14 | TVR 2 | 114.000 | 0.6 | 1.3 |
15 | Happy Channel | 95.000 | 0.5 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 691.000 | 7.2 | 14.9 |
2 | Pro TV | 553.000 | 5.8 | 11.9 |
3 | Antena 1 | 539.000 | 5.6 | 11.6 |
4 | Romania TV | 536.000 | 5.6 | 11.6 |
5 | Digi 24 | 336.000 | 3.5 | 7.3 |
6 | Kanal D | 297.000 | 3.1 | 6.4 |
7 | TVR 1 | 157.000 | 1.7 | 3.4 |
8 | Realitatea Plus | 153.000 | 1.6 | 3.3 |
9 | Prima TV | 124.000 | 1.3 | 2.7 |
10 | B1TV | 122.000 | 1.3 | 2.6 |
11 | DigiSport 1 | 95.000 | 1 | 2 |
12 | Antena Stars | 71.000 | 0.7 | 1.5 |
13 | Disney Junior | 61.000 | 0.6 | 1.3 |
14 | Happy Channel | 54.000 | 0.6 | 1.2 |
15 | Diva | 48.000 | 0.5 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, la momentul anunţului rezultatelor votului (21:00-21:15), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 290.000 | 6.9 | 17.6 |
2 | Pro TV | 289.000 | 6.9 | 17.5 |
3 | Digi 24 | 158.000 | 3.8 | 9.6 |
4 | Antena 3 | 133.000 | 3.2 | 8 |
5 | Kanal D | 111.000 | 2.7 | 6.8 |
6 | Romania TV | 86.000 | 2.1 | 5.2 |
7 | DigiSport 1 | 53.000 | 1.3 | 3.2 |
8 | Prima TV | 46.000 | 1.1 | 2.8 |
9 | TVR 1 | 43.000 | 1 | 2.6 |
10 | Realitatea Plus | 41.000 | 1 | 2.5 |
11 | Disney Junior | 24.000 | 0.6 | 1.4 |
12 | Diva | 22.000 | 0.5 | 1.3 |
13 | AXN | 19.000 | 0.5 | 1.2 |
14 | Boomerang | 18.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | B1TV | 18.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Românii au urmărit dezbaterile pe România TV. Tinerii au ales filmul de pe Pro TV
Naţional. România TV a fost cel mai urmărit post în timpul dezbaterilor electorale de după încheierea votului. În intervalul 21:00-24:00, postul de ştiri s-a regăsit pe primul loc în ţară, cu 983.000 de telespectatori. Pro TV s-a clasat pe locul secund, dar la ceva distanţă, înregistrând 776.000 de privitori.
Pe podium a urmat Antena 1, cu 689.000 de urmăritori, în timp ce Antena 3 a fost pe locul patru la mică diferenţă, cu 676.00 de telespectatori. Celelalte staţii de ştiri s-au clasat astfel: Digi24 - locul 6 (334.000 de telespectatori), Realitatea Plus - locul 9 (206.000 de telespectatori) şi B1 - locul 14 (112.000 de telespectatori).
Urban. Şi la oraşe cele mai urmărite dezbateri au fost pe România TV. Audienţa a fost de 433.000 de telespectatori, dar diferenţa a scăzut faţă de competitori. Antena 3 a urcat pe poziţia a doua, cu 430.000 de privitori, în medie.
Antena 1 a rămas pe podium, cu 378.000 de urmăritori, iar Pro TV a căzut pe locul al patrulea. Digi24 s-a clasat pe locul 5 (272.000 de privitori), Realitatea Plus a fost pe 8 (128.000 de telespectatori), iar B1 pe locul 11 (82.000 de telespectatori).
Comercial. Tinerii au ales dezbaterile de pe Pro TV, dar şi filmul „300 - Eroii de la Termopile”. Pe postul din Pache Protopopescu s-au uitat 220.000 de privitori tineri. A urmat în clasament Antena 1, cu 194.000 de urmăritori tineri.
Digi24 a ieşit cel mai bine pe acest segment. Postul RCS-RDS s-a clasat pe locul trei, cu 126.000 de telespectatori tineri. A depăşit Antena 3, care a înregistrat o audienţă de 81.000 de privitori tineri.
România TV a terminat pe locul 7, cu 68.000 de telespectatori tineri. Realitatea Plus a avut 32.000 de telespectatori, iar B1 TV - 17.000 de telespectatori.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Romania TV | 983.000 | 5.6 | 13.9 |
2 | Pro TV | 776.000 | 4.4 | 11 |
3 | Antena 1 | 689.000 | 3.9 | 9.7 |
4 | Antena 3 | 676.000 | 3.8 | 9.6 |
5 | Kanal D | 556.000 | 3.2 | 7.9 |
6 | Digi 24 | 334.000 | 1.9 | 4.7 |
7 | TVR 1 | 292.000 | 1.7 | 4.1 |
8 | DigiSport 1 | 206.000 | 1.2 | 2.9 |
9 | Realitatea Plus | 206.000 | 1.2 | 2.9 |
10 | Antena Stars | 205.000 | 1.2 | 2.9 |
11 | Prima TV | 199.000 | 1.1 | 2.8 |
12 | National TV | 132.000 | 0.8 | 1.9 |
13 | Pro 2 | 121.000 | 0.7 | 1.7 |
14 | B1TV | 112.000 | 0.6 | 1.6 |
15 | TVR 2 | 100.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Romania TV | 433.000 | 4.5 | 11.6 |
2 | Antena 3 | 430.000 | 4.5 | 11.5 |
3 | Antena 1 | 378.000 | 4 | 10.1 |
4 | Pro TV | 368.000 | 3.9 | 9.8 |
5 | Digi 24 | 272.000 | 2.8 | 7.3 |
6 | Kanal D | 208.000 | 2.2 | 5.5 |
7 | DigiSport 1 | 148.000 | 1.5 | 3.9 |
8 | Realitatea Plus | 128.000 | 1.3 | 3.4 |
9 | TVR 1 | 128.000 | 1.3 | 3.4 |
10 | Antena Stars | 94.000 | 1 | 2.5 |
11 | B1TV | 82.000 | 0.9 | 2.2 |
12 | Prima TV | 73.000 | 0.8 | 2 |
13 | National TV | 60.000 | 0.6 | 1.6 |
14 | Diva | 56.000 | 0.6 | 1.5 |
15 | TVR 2 | 45.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 27 septembrie, pe intervalul dezbaterilor electorale (21:00-24:00), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 220.000 | 5.2 | 16 |
2 | Antena 1 | 194.000 | 4.6 | 14.1 |
3 | Digi 24 | 126.000 | 3 | 9.1 |
4 | Antena 3 | 81.000 | 1.9 | 5.9 |
5 | Kanal D | 74.000 | 1.8 | 5.4 |
6 | DigiSport 1 | 74.000 | 1.8 | 5.4 |
7 | Romania TV | 68.000 | 1.6 | 4.9 |
8 | TVR 1 | 32.000 | 0.8 | 2.4 |
9 | Realitatea Plus | 32.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Diva | 31.000 | 0.7 | 2.2 |
11 | National TV | 27.000 | 0.6 | 1.9 |
12 | Pro Cinema | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
13 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
14 | DigiSport 2 | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
15 | DigiSport 3 | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Saptamana trecuta Pro lider 5 zile din 7 , saptamana asta la fel
Postacule cap sec , tu pui doar intervalul 20:30-23:30? Cand o duce Antenuta mai bine?
De ce nu pui intervalul primetime comercial (19-23) , unde Pro spulbera Antenuta? De frica ca stii si tu ca Pro matura tot? Sau cine e lider zi de zi , pe toata ziua? Pro!
de iumor ieftin
Postacule , filme antice de 100 de ani sunt mai ieftine , nu umorul de 2 parale cap sec... vedetele alea crezi ca vin pe gratis?
comercialul a preferat pe pro tv ieri pe toata ziua si de la ora 21:00-24:00 , dar si la stirile pro tv , umilinta maxima aseara
Pai vine , ca nu se mai inscriu oamenii de rand in emisiune , vin doar vedete
Ce inseamna asta?
Ca Chefii e o productie foarte scumpa , platesti cei 3 bucatari , prezentatoarea , producatorii , plus cele 1000 de vedete (ca doar nu vin pe GRATIS acolo)
E clar ca Pro e cel mai castigat ; Vlad facut din banii Guvernului (ca si Sacrificiul)...
Cum sa fie umiliti si duminica , Pro lider pe comercial pe toata ziua , Pro lider de la 21:00 pana la 24:00 , umilinta maxima!
Si nu intereseaza pe nimeni postacule cap sec. Asa si voi antenistilor. Ati zis ca marti Chefii peste Fierbinteni, dar Fierbintenii au fost lider pe tot intervalul.
Deci taci postacule! Pro a sters pe jos cu umorul tau , ha ha ha.
Si tu zici de ora 22:50 ? Pai aici avem intervalul 21:00-24:00. Deci umorul de 2 parale a avut 1 ora si 50 de minute. Iar de la 22:50-24:00 (1 ora si 10 minute de factorati). Deci tot Umorul a avut mai mult timp.
Deci Pro a fost peste umorul tau , ha ha ha , umilinta maxima.
Pai a fost o editie slaba ca a avut egal pe comercial postacule cap sec. Diferenta de doar 1.000 persoane la ora 21:00-21:15. Dar de la 9 pana la 0 noaptea Pro a sters cu Antenuta ta , ha ha ha
Pai tu esti disperatul aici pe site. Aici avem pe intervalul 21:00-24:00. Dar postacul antenist cap sec ne zice de alt interval. Hahahha , Pro lider la tineri. Antenuta cu pensionarii...