Castelul Bran a fost închiriat în acest an pentru o petrecere de Halloween. Desperados, marca de bere cu aromă de tequila, deţinută de Heineken şi populară în Europa, preia „castelul lui Dracula” pentru evenimentul din 31 octombrie, notează adweek.com.
Petrecerea va avea loc în online, fiind adaptată la situaţia globală. Se va transmite pe Facebook, Youtube şi Twitch.
Evenimentul s-a realizat cu ajutorul firmei de PR Edelman şi este o colaborare cu Elrow, un producător de muzică. DJ-ul petrecerii va fi producătorul britanic Eats Everything, care va pune muzică house, în timp ce utilizatorii „prezenţi” online vor fi proiectaţi în jurul Castelului Bran.
Diederik Vos, global brand director, despre evenimentul Desperados, via adweek.com:
„Petrecerile oferă un sentiment de neegalat de unire pe care atât de mulţi oameni îl doresc în acest moment. În timp ce măsurile de distanţare socială rămân în vigoare, vrem să găsim modalităţi de a readuce aceste experienţe.
Petrecea de la Castelul Bran din Transilvania promite un eveniment virtual unic de Halloween, care va permite petrecăreţilor să experimenteze aceeaşi emoţie.”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Mai bine dau pe Netflix/HBO