VIDEO. Campania brandului Durex, care avut mai mulţi stand-uperi români în prim-plan, a fost premiată internaţional la Festival of Media Global Awards 2020, anunţă agenţia Zenith.
Cu Sergiu Floroaia, Viorel Dragu, Cristi Popesco, Toma Alexandru şi Sorin Pârcălab, proiectul a obţinut trei premii - Gold, Silver şi Bronze, dar şi alte patru nominalizări în competiţie.
Sub titlul „Safe Sex: No laughing matter?” a fost gândită şi implementată de Zenith România. Tot cei din agenţie explică de s-a încercat asocierea cu umorul:
„Campania a plecat de la nevoia de a-i face pe consumatori să rezoneze cu întregul conţinut creat de Durex. Comunicarea funcţională de până atunci a principalului jucător din categorie, nu reuşea să aducă brandului Durex decât creşteri extrem de mici, în timp ce întreaga categoria stagna.
De asemenea, faptul că două treimi dintre români (67%) au afirmat că ştiu ce înseamnă metodele contraceptive însă nu le folosesc reprezenta, de asemenea, un fapt îngrijorător în contextul dat, era nevoie de o abordare nouă, care să reducă decalajul în materie de educaţie sexuală şi să normalizeze conversaţiile despre prezervative.
Pentru a rezolva toate aceste probleme, recomandarea Zenith a fost asocierea cu umorul, fapt ce s-a concretizat într-un parteneriat pe termen lung între Durex şi grupul de stand-up comedy, Ceva Mărunt”, după cum spun reprezentanţii Zenith.
Premiile obţinute de Zenith România la Festival of Media 2020 sunt următoarele:
•Best Engagement Strategy – Gold
•Best Use of Talent – Silver
•Best Local Execution of a Global Brand – Bronze
Trimite un comentariu